حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت AMD برای کارت‌ گرافیک‌های RX Vega در زمینه ماینینگ سنگ تمام گذاشته است!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، کارت گرافیک

کارت‌ گرافیک‌های جدید شرکت AMD یعنی RX Vega چند مدت پیش معرفی شده‌اند و این بار به دست یکی از ماینرها امتحان شدند. یک کاربر در وب‌سایت Reddit نتایج ماین با کارت گرافیک RX Vega 64 را منتشر کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ماینرها همیشه به دنبال بهترین کارت‌ گرافیک‌ها با قیمت مناسب برای کار خود هستند. این بار یکی از کاربران وب سایت Reddit کارت گرافیک RX Vega 64 را امتحان کرد که نتیجه این تست از دو عدد از این کارت گرافیک 43.5 مگاهش در ثانیه (MH/s) توسط هر یک از کارت‌ گرافیک‌ها بود و توان مصرفی آن‌ها کمتر از 130 وات محاسبه گردیده است. برای مقایسه جالب است که بدانید کارت گرافیک RX 480 قادر به دستیابی به 25 مگاهش در ثانیه است و توان مصرفی آن نیز چیزی در حدود 160 وات می‌باشد.

مالک این کارت‌ گرافیک‌ها، فرکانس حافظه هر دو آن‌ها را تا 1100 مگاهرتز اورکلاک کرده است (فرکانس پایه: 1000 مگاهرتز) و گفت که می‌توان نتیجه مشابهی را در RX Vega 56 با قیمت ارزان‌تر بدست آورد. به نظر می‌رسد کارت‌ گرافیک‌های سری Vega به صرفه ترین گزینه برای ماینینگ هستند. این کارت‌ها در حال حاضر دچار کمبود جهانی به دلیل تقاضای زیاد آن‌ها هستند و با دیدن این نتایج شگفت انگیز ماینر‌ها بزودی نسل این کارت‌ها را منقرض خواهند کرد!

اگر شما برای خرید کارت‌های سری Vega شرکت AMD برنامه ریزی کرده‌اید؛ معطل نکنید و همین امروز خریدتان را انجام دهید که به نظر می‌رسد این کارت‌ها هم مانند سری پولاریس نایاب خواهند شد.

نظر شما درمورد کارت‌های گرافیکی سری Vega چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور