حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت دیپ‌کول کیس جدید BARONKASE LIQUID را همراه با خنک کننده مایع عرضه کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

شرکت دیپ‌کول امسال در نمایشگاه Computex از کیس جدید خود با بدنه تمام فلزی رونمایی کرد و امروز Baronkase Liquid توسط این شرکت عرضه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این کیس در سایز Micro ATX است ولی از مادربردهای ATX هم پشتیبانی می‌کند. در بدنه از ال ای دی‌های RGB استفاده شده است و همراه با کیس یک خنک کننده مایع Captain 120EX AIO هم در جعبه وجود دارد. کنترل روشنایی ال ای دی‌های کیس توسط کنترل کننده بالای کیس انجام می‌شود.

فضای یک فن 120 میلی متری در جلو  و یک فن 120 میلی متری در بالای کیس برای رادیاتور خنک کننده مایع در نظر گرفته شده است. برای تهویه کیس هم می‌توانید 2 فن 120 میلی متری یا یک فن 140 میلی متری در جلو، دو فن 120 یا 140 میلی متری در بالا قرار دهید.

2 اسلات 3.5 یا 2.5 اینچی و 3 اسلات 2.5 اینچی برای هارد دیسک و اس اس دی در نظر گرفته شده است همچنین این کیس از کارت‌های گرافیک با طول 340 میلی متر پشتیبانی می‌کند و برای خنک کننده پردازنده تا 168 میلی متر فضا در دسترس است.

ابعاد خارجی کیس 215*423*470 میلی متر است و در جلوی آن 2 پورت USB 3.0 و خروجی و ورودی صوتی قرار گرفته است. این کیس در رنگ سفید و سیاه با خنک کننده مایع هم‌رنگ به فروش خواهد رسید.

آیا شما حاضر به خرید این کیس جدید شرکت دیپ‌کول هستید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور