حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا قابلیت های جدید S Pen شامل ضبط امضای دیجیتال و همراه داشتن میکروفون است

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

دستگاه های گلکسی نوت سامسونگ یک قابلیت کاملا ویژه دارند که در نام آن ها هم حتی نمود پیدا کرده است. قلم اس یا همان S Pen عضوی جدا نشدنی از این خانواده هست و به دلیل توانایی های سخت افزاری و نرم افزاری که به سبب حضور آن برای کاربر پدید می آید یکی از اصلی ترین فاکتورهای فروش محسوب می گردد. این قلم هر سال در حال پیشرفت و بهبود است و حالا به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد تا در آینده این کاربرد را گسترش دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره قابلیت های جدید احتمالی S Pen به بحث بنشینیم.

سال 2014 پتنتی توسط سامسونگ در USPTO (سازمان ثبت پتنت امریکا) ثبت شد که در آن اشاره به قلمی همراه با بلندگو و اسپیکر داشت. با این طرح شما می توانید از قلم به عنوان یک ابزار برای مکالمه استفاده کنید. شاید بگویید چه کاربرد عجیبی، بله عجیب است اما مثلا برای تبلت یا موبایل های بزرگ که عموما بیرون آوردن از کیف یا جیب سخت است، قلم می تواند به عنوان یک میان بر مثلا در جیب پیراهن شما باشد و زمانی که نیاز دارید با آن مکالمه نیز انجام دهید. هنوز هم به نظر ما عجیب و غیر کاربردی است به علاوه اینکه قابلیت خیلی مفید و برتر S Pen نسبت به دیگر قلم های استایلوس از جمله Apple Pencil دارد را حذف می کند، این قابلیت چیزی نیست جز عدم نیاز به انرژی!

امروز اما پس از 3 سال از کره جنوبی خبر می رسد سرپرست بخش توسعه S Pen عنوان کرده که در اندیشه پیدا کردن بهترین راه برای قرار دادن میکرفون روی این قلم هستند.به علاوه سامسونگ و شریک تجاری آن ها وکم (Wacom) سعی در اضافه کردن قابلیت ثبت امضای دیجیتال نیز دارند. وی همچنین افزوده است که شرکت می خواهد راهی پخته تر به عنوان راه حال امضای دیجیتال ایجاد کند. S Pen‌ی که بتواند امضای دیجیتال را ثبت و ضبط کند می تواند تقاضای بازار B2B را پاسخگو باشد.

به جز این همچنان عنوان شده است که سامسونگ به جز سری نوت خود در هیچ دستگاه دیگری از محصولات خود S Pen را قرار نخواهد داد که البته این برای ما امری مشخص بود. همچنین معاون شرکت وکم نیز افزود این شرکت به مدت 7 سال است که با شرکت سامسونگ در جهت بهبود و ارتقا قلم اس (S Pen) همکاری کرده است. همکاری سامسونگ و وکم در آینده امنیت نوشتار دیجیتال را بهبود خواهند بخشید.

نظر شما درباره S Pen چیست؟ تجربه کاربری با آن داشته اید؟ کدام قابلیت بیشتر برای شما اهمیت دارد و فکر می کنید قابلیت هایی که عنوان شد چقدر با استقبال رو به رو خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

عالیه

Big S

خیلی جالبه

Mortazavi

واقعاً عالیه و برگ برنده فبلت سامسونگ و من به عنوان یکی از عاشقای عجیب موبایل های سونی اعتراف میکنم آرزوم قرار دادن قلم تو پرمیوم بعدی سونی هست که البته بعید میدونم

pedram_01

چقدر مسخره . کسی قلم نخواد میره سری اس رو میگیره دیگ !!!

_V_

شما بذار بیاد اول بعد که اومد بیا compare کن

_V_

Wait what
فکر کردم این پست راجع به نوت۱۰ئه
داش انصافا تو پست سال ۲۰۱۷.؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)