حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گوگل مپس با قابلیت تصویر در تصویر اندروید اوریو سازگاری دارد

یکی از مهم‌ترین تغییرات در اندروید اوریو قابلیت “تصویر در تصویر” است که به‌تازگی در آپدیت جدید نرم‌افزار گوگل‌مپس با این اپ سازگار شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این قابلیت به شما اجازه خواهد داد که ویدیو مورد نظر خود را هنگام انجام کار در دیگر اپلیکیشن‌ها به صورت پنجره‌ای شناور مشاهده کنید. حال در نسخه 9.60 گوگل‌مپس نیز این قابلیت موجود است تنها با این تفاوت که به جای دسترسی به ویدیو، به پنجره‌ای حاوی نقشه در حال مسیریابی دسترسی خواهید داشت.

البته این ویژگی در آپدیت قبلی اضافه شده بود اما به درستی کار نمی‌کرد و مشکلات فراوانی را به همراه داشت. اما در این نسخه تمام مشکلات برطرف شده و به طور صحیح کار می‌کند.

نکته: تمام توضیحات ارائه شده در مورد اسمارت‌فون هایی با اندروید Oreo 8 است و در مورد دیگر نسخه‌های اندروید صدق نمی‌کند.

در حال حاضر این نسخه در حال انتشار است و آمار نصب آن به سرعت بالا می‌رود. ما نیز پیشنهاد می‌کنیم که اگر از اندروید oreo یا نسخه‌های آزمایشی آن استفاده می‌کنید و یا به زودی قصد ارتقا دستگاه خود را به آن دارید، گوگل مپس خود را به این نسخه به‌روزرسانی کنید.

نظر شما در رابطه با این ویژگی چیست؟ آیا به نظرتان کاربردی است و از آن استفاده خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

عالی شد
خیلی تو رانندگی بکار میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پارسا گل‌نیا
زندگی یعنی تِک، سریال و فوتبال :)اگه سوالی بود با Parsagolnia@gmail.com در ارتباط باشید.