حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رییس بخش موبایل سامسونگ درباره علت کوچک‌تر بودن باتری گلکسی نوت 8 توضیح می‌دهد

Dj Koh  در مصاحبه‌ایی با Phonearena پس از شروع پیش خرید گلکسی نوت 8 به تعدادی از سوالات درباره نوت 8 پاسخ داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بر اساس گفته‌های DJ Koh نوت 8 راه درازی دارد تا خاطرات بد گلکسی نوت 7 را گذشته را پاک کند. همچنین به این نکته اشاره کرد که تیم تحقیقات بسیار محتاطانه کار پیگری دلیل انفجار و مشکل باتری را انجام دادند، سپس توضیح داد که چرا سامسونگ تصمیم به گذاشتن باتری کوچکتر در گلکسی نوت 8 کرده است.

دلایلی برای اینکه باتری کوچکتری کار گذاشته شود وجود دارد. یکی از آن‌ها استفاده از پردازنده 10 نانومتری است که مصرف باتری گوشی را تا 30 درصد بهبود می‌بخشد. همچنین مصرف کنندگان این گزینه‌ را دارند تا باتری خود را بر اساس مصرف خود از گوشی هوشمند تنظیم کنند، که به صورت کلی مصرف باتری را بهبود می‌بخشد. حالا من می‌توانم امنیت باتری را تضمین کنم. حتی پس از دو سال استفاده 95 درصد ظرفیت باتری گوشی باقی می‌ماند.

ما همچنان متقاعد نشده‌اییم زیرا عمر باتری رسمی که سامسونگ برای گلکسی نوت 8 اعلام کرده 16 ساعت پخش مداوم ویدیو است که از 18 ساعت موجود در گلکسی نوت 7  کمتر است و عمر باتری در زمان وب‌گردی با اینترنت LTE نیز 13 ساعت است که یک ساعت کمتر از نوت 7 است، اما برای نتیجه گیری نهایی باید این گوشی‌ را در فرآیند بنچمارک خودمان قرار دهیم. همچنین Dj Koh اشاره کرد که انتظار فروش بیش از  11 میلیون واحد  فروش گلکسی نوت 5 را دارند، تحلیل گیر معروف Ming-Kuo تخمین ارسال 11-14 میلیون گلکسی نوت 8 در سال جاری را دارد.

نظرات خود را با ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

دیروزم گفتم بهتون نتایج رسمی رو ترنجی یکم دیر پوشش داد همون شب معرفی نتایج رسمی بیرون اومد که شاهد پسرفت بودیم با این حال خیلی هم بد نیس باتریش ولی با توجه به کاربرد نوت۸ و امکان انام دادن بیشتر کارها تو این گوشی باید متناسب با کاربردش باتریش شارژدهی داشت

Peiman

چندی خط مونده به آخر به جای note 8,note 5 زدید. اصلاح کنید لطفاً

Peiman

درسته. معذرت میخوام با دقت نخوندم

Pouya

شرمنده من یه چیزی رو نفهمیدم یعنی چی پس از دوسال استفاده ۹۵ درصد ظرفیت باتری باقی میماند

Monarch

امیدوارم واقعیت داشته باشه ولی تجربه شخصی من چیز دیگه ای رو نشون میده حداقل برای نوت 4 و اس 7 ادج که اینطور نبود

Pouya

در کل عمر باتریش درسته پسرفت داشته نسبت به نوت ۷ ولی اونقدرا هم بدتیس خوبه به نظرم

Sadeghh

من بیشتر کاهش ظرفیت باتری نسبت به s8+ برام عجیبه

Big S

وجود قلم و ماژول دوربین دوگانه

Peiman

به جای اینکه هر سال باتری گوشی ها پیشرفت کنه، داره پسرفت میکنه، جای تاسفه.

REZA

مشخصه که برای امنیت این کارو کردن،توضیحات دیگه ای که داد واسه ماس مالی بود!ولی خوب اگه بعد از دوسال باتری 95 درصدش سالم بمونه عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید