حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحلیل‌گران می‌گویند تنها 18 درصد از خریداران به دنبال خرید iPhone 8 گران قیمت هستند

در مراسم پرده‌برداری سامسونگ از گلکسی نوت 8 همه چیز به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه با برچسب 950 دلاری آن روبرو شدیم. درست است که این فبلت بسیار قدرتمند است اما با تمام پیشرفت‌های تکنولوژی در آن باز هم پرداخت نزدیک به 1000 دلار برای یک گوشی هوشمند بسیار دشوار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

لرزیدن برای قیمت گلکسی نوت 8 تمرین خوبی است برای آنچه در ماه آینده به سراغ ما می‌آید است، شایعه شده است که iPhone 8 قیمتی برابر با 999 دلار خواهد داشت. با توجه به اینکه اپل نسخه‌های مختلف  گوشی‌های خود را بر اساسی حافظه داخلی از هم جدا می‌کند، از دیدن برچسب قیمتی 1200 دلاری برای آیفون جدید قافل گیر نمی‌شویم.

تحلیل‌گران بر این باورند که بیشترین خریداران اپل به سراغ iPhone 8 نخواهند رفت و iPhone 7s و 7s Plus را هدف قرار می‌دهند. بنابر  Mark Moskowitz، تنها 18 درصد از خریداران احتمالی iPhone به هزینه کردن بیش از 1000 دلار برای خرید گوشی جدید علاقه دارند. با در نظر گرفتن اینکه iPhone نوعی نسخه خاص محسوب می‌شود مشکل بزرگی در اینکه تنها یک پنجم خریداران به سراغ آن می‌روند وجود ندارد اما موضوع دیگری که وجود دارد این است که تحلیل گران معتقدند که این نسخه خاص 30 تا 35 درصد از فروش آیفون های جدید را به خود اختصاص می‌دهد. و شاید این مشکل مورد نظر باشد.

البته ما اطمینان داریم که این کمپانی تمام تلاش خود را می‌کند تا  iPhone 8 خواستنی ترین محصول خود باشد و با وجود خرید قراردادی از طریق  اپراتورها مصرف کنندگان مقاومت در برابر این وسوسه را سخت می‌یابند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

سلام یه سوال داشتم
عکس پروفایل منو نمیدونم چیکار کردین نشون نمیده رفتم یه عکس دیگه بذلرم ارور حافظه میده در حالی که عکس22کیلو بایت حجمش بود اون بالا آواتارمو هم از سایت وودپرس تنظیم کردم بازم نشد یه نگاهی بکنید ببینید مشکل کجاس مرسی

Peiman

والا منم میخواستم اینو بگیرم تا اینکه با قیمت فضایش روبه رو شدم. خیلی زیاده تقریبا هم قیمت مک بوک هاشه. یا 7sp میگیرم یا نسل جدید se. امیدوارم 7sp توی دوربین و صفحه نمایش نسبت 7p پیشرفت قابل توجهی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید