حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ هیبریدی جدیدش با نام Nitro 5 Spin رونمایی کرد

با اینکه بازی کردن بر روی یک رایانه شخصی بسیار راحت تر است، اما امروزه به دلیل تغییرات شرایط زندگی بسیاری از ما به صورت مداوم در رفت و آمد بوده و یا فضای کافی برای یک کامپیوتر رومیزی را نداریم. در این شرایط لپ‌تاپ‌های گیمینگ به کمک ما خواهند آمد تا ویژگی‌هایی را که کمبودشان در کامپیوترهای رومیزی احساس می‌شود را جبران کنند. حال ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی رونمایی کرده است که می‌تواند برای خرید گزینه مناسبی محسوب شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ایسر به تازگی لپ‌تاپ گیمینگ جدیدش را معرفی کرده است که با نام Nitro 5 شناخته شده و از قابلیت چرخش نمایشگر در حالت 2 به 1 بهره می‌برد. همان طور که از نام این دستگاه پیداست، این لپ‌تاپ هیبریدی بوده و به لطف لولاهایش در قسمت اتصال نمایشگر کاربر را قادر می‌سازد تا بسته به نیاز، صفحه‌نمایش را تنظیم و در حالت لپ‌تاپ یا تبلت از آن بهره گیرد.

بهترین بخش Nitro 5 Spin مربوط به سخت‌افزار آن می‌شود که به کاربر این امکان را می‌دهد تا علاوه بر جابه‌جایی، ویژگی گیمینگ را نیز به همراه داشته باشد. از جمله مشخصات این دستگاه می‌توان به صفحه‌نمایش 15.6 اینچی Full HD، استفاده از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل، پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1050، پشتیبانی از 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت درایو حالت جامد (SSD) اشاره کرد.

احتمالا پس از خواندن مشخصات این دستگاه با خود بگویید که این لپ‌تاپ قدرتمندی نیست، اما لازم به ذکر است این لپ‌تاپ با قیمتی معادل 1000 دلار عرضه خواهد شد که در مقابل دیگر رقبا قیمتی رقابتی داشته و برای کسانی که قصد خرید لپ‌تاپی گیمینگ با بودجه‌ای محدود را دارند بسیار مناسب خواهد بود.

نظر شما درباره‌ی لپ‌تاپ خوش قیمت جدید ایسر چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا