حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت شیشه در طراحی آیفون 7اس سبب افزایش ضخامت آن نسبت به آیفون 7 شده است

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار

همان طور که می‌دانید، اپل قصد دارد تا سه گوشی هوشمند را در رویدادی ویژه در ماه سپتامبر معرفی کند. به غیر از آیفون 8 که با نمایشگری OLED و تغییراتی اساسی به این رویداد خواهد آمد، قطعا ما شاهد رونمایی از آیفون 7اس و 7اس پلاس خواهیم بود. طبق سنت گذشته این شرکت، اپل گوشی‌های خود با پسوند اس را بدون تغییری عظیم در طراحی معرفی کرده و تنها به بروزرسانی سخت‌افزاری آن‌ها می‌پردازد. اما گویا این بار قضیه متفاوت بوده و در گوشی‌های آیفون 7اس و 7اس پلاس جنس بدنه از آلومینیوم به شیشه تغییر یافته است تا این دو گوشی نیز همانند آیفون 8 به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز شده و از خطوط آنتن بر روی بدنه‌شان نیز رهایی یابند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حال حاضر شایعات حاکی از آن است که ضخامت آیفون 7اس به دلیل بهره بردن از شیشه در پنل پشتی، نسبت به آیفون 7 افزایش یافته که در تصویر زیر نیز این موضوع به وضوح قابل مشاهده است.

درحالی که آیفون 7 از ابعاد 138.31*67.14*7.1 میلی‌متری بهره برده، آیفون 7اس با ابعاد 138.44*67.27*7.21 میلی‌متر افزایشی محسوس را در این زمینه تجربه کرده است. با وجود آن که این تغییرات به طرز باور نکردنی کوچک هستند و شما در استفاده روزمره متوجه آن نخواهید شد، اما اگر قاب محافظی از آیفون 7 در اختیار دارید و مایل به استفاده از آن برای آیفون 7اس هستید، باید بگوییم که امکان پذیر نخواهد بود.

نکته جالب توجه این است که با وجود ضخیم‌تر شدن آیفون 7اس نسبت به آیفون 7، وضعیت دوربین همچنان مانند گذشته باقی مانده است. البته با این تفاوت که حالا آیفون 7اس با برآمدگی دوربین ضخامتی معادل 7.92 ‌میلی‌متر داشته و از ضخامت 8.18 میلی‌متری آیفون 7 نازک‌تر است. همچنین با یک محاسبه ساده می‌فهمیم که برجستگی دوربین از 1.08 میلی‌متر به 0.71 رسیده و کاهشی ملموس را تجربه کرده ‌است.

شما این تغییرات کوچک را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

حالا ک iPhone 8 گرونه، تصمیم گرفتم اینو بگیرم امیدوارم تغییرات خوبی نسبت به 7 داشته باشه

ahmad

فکر کنم نا امیدمون نکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا