حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استیل‌سریز (SteelSeries) از کیبورد مکانیکی جدیدی با نام Apex M570 پرده برداشت

قطعا همه شما با نام تجاری استیل‌سریز که یدی طولانی در زمینه تولید لوازم جانبی رایانه‌های شخصی دارد، آشنایی کامل داشته و یا حداقل برای یک بار نام آن را شنیده‌اید. این کمپانی محبوب امروز از کیبورد مکانیکی جدیدی با نام Apex M750 رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این کیبورد که آخرین محصول معرفی شده توسط این شرکت است، یک کیبورد کامل تلقی شده و در رده لوازم جانبی گران قیمت جای می‌گیرد. با این وجود Apex M750 از سوییچ‌های Cherry MX که رایج‌ترین نوع سوییچ برای کیبوردهای بالارده محسوب می‌شود، بهره نگرفته و به سوییچ‌های اختصاصی این شرکت یعنی QX2 مجهز شده است.

این کیبورد بالارده به یک قاب آلومینیومی تجهیز شده است تا حس مطلوبی را به کاربر انتقال دهد. لازم به ذکر است که این کیبورد مکانیکی دارای نور پس زمینه RGB بوده و امکان شخصی سازی گسترده‌ای را در برابر خریداران قرار خواهد داد. همچنین Apex M750 از SteelSeries Engine (موتور اختصاصی این شرکت) نیز بهره برده که سبب می‌شود تا کاربران بیش از پیش از شخصی سازی کیبورد خود لذت ببرند، برای مثال می‌توانید آن را برنامه ریزی کنید تا پس از دریافت پیامی از یک شبکه اجتماعی کیبورد افکت و یا رنگ LED خاصی را به اجرا درآورد. همچنین این کیبورد می‌تواند با گوشی شما نیز سینک شده و در صورت دریافت تماس ورودی از خود عملکردی را به نمایش بگذارد که ویژگی جالبی برای آن تلقی می‌شود.

کیبورد مکانیکی Apex M750 با قیمتی 140 دلاری عرضه می‌شود که کمی گران به نظر می‌رسد. با این حال اگر شما فکر می‌کنید که این کیبورد ارزش این هزینه را دارد، هم اکنون ‌می‌توانید آن را از سایت استیل‌سریز سفارش دهید.

نظر شما درباره این کیبورد مکانیکی خاص چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا