حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قسمت ششم فصل 7 ام سریال Game Of Thrones توسط HBO اسپانیا فاش شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سینما

به تازگی گزارش شده بود که 4 نفر در هند بدلیل کمک به فاش شدن یک قسمت از این سریال دستگیر شده بودند. این افراد برای Star India  شرکت پخش کننده  محصولات HBO در هند کار می‌کردند. بنظر می‌رسد که HBO نمی‌تواند نفس راحتی بکشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قسمت ششم فصل 7 این سریال تصادفا به صورت آنلاین پخش شد، بنظر نمی‌رسد که هکرها پشت این قضیه باشند بلکه خود HBO مقصر است. شعبه اسپانیای این کمپانی قسمت جدید سریال معروف خود را تصادفا چند روز زودتر از موعد مقرر پخش کرد. در حالی که پخش این قسمت تنها یک ساعت به طول انجامید و بعد از آن قطع شد، این زمان بیشتر از زمان مورد نیازبرای تماشاچیان بود تا این قسمت را بدست اورند و آن را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند.

محتوای این قسمت از سریال معروف HBO در پلتفرم‌های بسیاری به اشتراک گذاشته شده است و بنابر چیزی که  در خلاصه این قسمت نشان داده شده بود بنظر می‌رسد که محتوای فاش شده صحیح و قسمت ششم باشد. اگر می‌خواهید قسمت ششم را به صورت قانونی تماشا کنید( البته این مطلب عموما برای تماشاچیان ساکن ایران صدق نمی‌کند) پس باید احتیاط کنید تا از مطالب  و وبسایت هایی که می‌تواند داستان این قسمت را برایتان فاش کند دوری کنید.

اینطور که بنظر می‌رسد HBO نه تنها باید با هکرها مقابله کند بلکه باید نگران کارکنان خود نیز باشد. خوشبختانه یک قسمت دیگر از این فصل باقی مانده است، شاید HBO بتواند از فاش شدن آن جلوگیری کند.

نظر شما درباره اتفاقات اخیر در رابطه با این سریال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Big S

همرو فاش کنن بره دیگه?مسخره کردن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید