حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جداسازی قطعات شارپ Aquos S2، یک گوشی هوشمند بدون حاشیه که اجزای آن به خوبی کنار هم قرار گرفته را نشان می‌دهد

ممکن است در اولین نگاه با خود بگویید که Aquos S2 چقدر شبیه به اسنشال فون طراحی شده است، اما قطعا اینطور نیست چرا که شارپ نخستین شرکتی بود که به فکر ساخت گوشی‌ هوشمندی بدون حاشیه افتاد و در سال 2015 اولین آن‌ها یعنی Aquos Crystal 2 را روانه بازار کرد. این تجربه شارپ موجب شده است تا S2 هم از طراحی بی‌نظیری بهره گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

از همه‌ی این‌ها که بگذریم، پنل پشتی دستگاه تنها با چسب متصل شده اما هنگامی که از آن عبور و به قسمت‌های داخلی آن می‌رسیم موضوع کمی پیچیده‌تر می‌شود. قطعات داخلی به خوبی در بدنه دستگاه تقسیم شده‌اند و ما به این خاطر شارپ را تحسین می‌کنیم.

به نظر می‌رسد دوربین سلفی این دستگاه که به صفحه‌نمایش متصل شده، سنسور مجاورت را نیز در بر گرفته و اتصال این سه قسمت مجزا به وسیله فناوری آکروباتیک صورت گرفته است. برای جدا کردن این قسمت‌ها دوباره به گرما نیاز داریم چرا که به دلیل کمبود فضا پیچ‌ها گزینه مناسبی برای اتصال قطعات نبوده‌اند. پس از جدا کردن نمایشگر از دوربین سلفی، می‌بینیم که این صفحه‌نمایش، چقدر با ظرافت برای Aquos S2 طراحی شده است.

اگر شما قصد خرید این گوشی هوشمند خاص را دارید باید بگوییم که دیروز فروش آن در سطح جهانی آغاز شده و با اینکه هنوز در فروشگاه‌ها دیده نمی‌شود، انتظار می‌رود به زودی شاهد آن باشیم.

نظر شما در رابطه با طراحی این دستگاه چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil xperai1

بنظر من که اسمارت فون قابلی هست طراحیشم خوبه باید منتظر تست دوربینش توسط Dxo و اسپید تستاش بمونیم تا عملکرد دستگاه مشخص شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا