حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عرضه اندروید نوقا برای سامسونگ گلکسی ای 8 2016 (Galaxy A8 2016)

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، اطلاعیه‌ها، سامسونگ

سه مدل از سامسونگ گلکسی ای 8 2016 به احتمال زیاد بروزرسانی اندروید 7.0 نوقا را دریافت خواهند کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این پس از آن است که سه مدل از دستگاه که نسخه بروز شده از سیستم عامل را اجرا می کنند، توسط Wi-Fi Alliance تایید شده‌اند. این سه مدل عبارتند از SM-A810S، SM-A810F/DS و SM-810YS. فرآیند صدور گواهینامه مهم است زیرا تضمین می‌کند که هیچ مشکلی یا نگرانی در مورد نرم‌افزار جدید وجود ندارد. این سه گوشی در تاریخ 8 اگوست 2017 یا 17 مرداد تأیید شده‌اند و ممکن است سازنده این بروزرسانی را ظرف چند هفته آینده انجام دهد. پس از بروزرسانی به اندروید 7.0 نوقا، صاحبان سامسونگ گلکسی A8 ویژگی های جدیدی را که نسخه ذکر شده سیستم عامل به ارمغان می‌آورد، تجربه خواهند کرد که یکی از آن‌ها پشتیبانی از قابلت چند وطیفه‌ای است. سامسونگ سال‌هاست که قابلیت مشاهده دو اپلیکیشن را در یک جا ارائه میدهد اما این بروزرسانی بهبودهایی به عملکرد آن می‌بخشد و تعداد اپلیکیشن‌ها در یک صفحه را بالاتر می‌برد. یکی دیگر از پیشرفت‌ها این است که “پاسخ سریع” در گوشی موجود می‌شود و می‌توانید از اعلان‌ها پاسخ پیام یا هر چیز دیگری را دهید. این اجازه می دهد تا کاربر پاسخ پیام خود را بدون توقف کاری که در حال انجام آن است دهد. همچنین برخی از پیشرفت‌هایی که در طول عمر باتری و عملکرد دستگاه تاثیر دارند، وجود دارد. همچنین احتمال دارد که غول تکنولوژی کره‌جنوبی در برخی از ویژگی‌های اضافی خود از نرم‌افزار جدید استفاده کند. یک نمونه از نرم‌افزارهای خاص سامسونگ ممکن است سامسونگ پس () باشد که نرم‌افزاری برای مدیریت مالی با امنیت بالا و بیومتریک است. رابط کاربری ممکن است پس از اتمام کامل نصب، تغییر کند.

سامسونگ گلکسی A8 دارای پردازنده Exynos 7420 است که از چهار پردازنده ARM Cortex A57 و چهار پردازنده ARM Cortex A53 دیگر تشکیل شده. همچنین GPU Mali T-760MP8 برای نیازهای گرافیکی گوشی در نظر گرفته شده است. یک صفحه نمایش 5.7 اینچی سوپر آمولد با وضوح 1920 × 1080 برروی دستگاه قرار دارد و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز موجود است. اطلاعات بیشتر بزودی در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد این آپدیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...