حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید به همراه قیمت و مشخصات از شیائومی می میکس 2 منتشر شد: حاشیه بی حاشیه

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی

اگر به خاطر داشته باشید روز قبل مطلبی در مورد تصویری از گوشی شیائومی می میکس 2 منتشر کردیم. اما این مطلب تنها حاوی یک عکس بود و نمی‌توانستیم تصمیمی درباره آن بگیریم. به تازگی تصاویر بیشتری از این گوشی منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سال پیش شیائومی با ارائه نسخه اول می میکس توانست انقلابی عظیم در صنعت موبایل راه بیاندازد. در آن زمان گوشی‌هایی بودند که از حاشیه‌هایی کم برخوردار بودند اما هنوز هم می‌توانستیم اثری از حاشیه در پنل جلویی آنها مشاهده کنیم. اما شیائومی تمامی قواعد بازی را بهم زد و می میکس را رونمایی کرد. این گوشی از پنل جلویی واقعا بدون حاشیه برخوردار بود و اگر مواردی چون دوربین سلفی و.. وجود نداشتند شیائومی حتی می‌توانست حاشیه پایینی دستگاه را نیز از بین ببرد.

ظاهرا شیائومی قصد داشته تا این مورد را به نسخه دوم این گوشی منتقل کند و حاشیه قسمت پایینی نمایشگر را به حداقل ممکن برساند.

در تصویر قبلی که از این گوشی منتشر شده بود نمی‌توانستیم تصمیمی جدی برای بخش پایینی دستگاه داشته باشیم اما ظاهرا با انتشار تصویری واضح تر از این گوشی می‌توان این امکان فراهم شده است.

یک مورد مشکوک در این عکس وجود دارد که می‌خواستم اول از همه بگویم. اگر به سمت راست لبه پایینی گوشی نگاهی داشته باشید شاهد شکستگی تصویر هستید. البته این یک طرح مفهومی اولیه است و نمی‌توان انتظار بی نقص بودن از آن داشت.

اگر از این مورد صرف نظر کنیم شاهد حضور پورت یو‌اس‌بی تایپ سی در این گوشی هستیم. همچنین اسپیکر این گوشی در بخش پایینی است. نکته قابل توجه وجود جزئیاتی از دوربین سلفی این گوشی در سمت راست پنل جلویی است.

سخت افزار این گوشی نیز همانطور که گفته شد تشکیل شده از پردازنده اسنپدراگون 835 در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم است. البته این دو نسخه به غیر از رم در حافظه داخلی نیز شاهد تفاوت هستند.

انتظار می‌رود این گوشی با دوربین دوگانه در پشت دستگاه معرفی شود و طبق رسم نسخه سال پیش، سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی دستگاه قرار داشته باشد.

اما بحث مهمی که پیش می‌آید این است که : قیمت این گوشی با این سخت افزار قدرتمند چه قدر است؟

درمورد قیمت این گوشی تا به الان دو مورد گزارش شده است. اولی با قیمت 600 دلار و دومی با قیمت 749 دلار ، اما هنوز هیچ کدام آنها به صورت رسمی تایید نشده‌اند.

نظر شما درمورد این گوشی چیست؟ به نظر شما قیمت این گوشی با توجه به مشخصات آن چه قدر می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

شیائومی واقعاً بهترین برند چین هست و باارزش ترین گوشی ها از نظر سخت افزاری و قیمت رو داره و میانرده های ردمی نوت از نظر سخت افزار و قیمت معجزه هست.
می میکس هم بنظرم زیباترین موبایل دنیاست و( با ارتقاء عالی می6 تو دوربین و صفحه که نقطه ضعف شیائومی بود) قطعاً می میکس جزو با کیفیت ترین موبایل های 2017 میشه ولی حیف بخاطر حاشیه کم مثل اس8 صفحه خیلی خیلی خیلی شکننده ای داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji