حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 8 نگاه شما را زیر نظر می‌گیرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اسمارت‌فون، شایعات

یکی از مسئله‌های مهم در تبلیغات ، محل آن تبلیغ است که در بیشترین زمان در دید کاربر باشد.  ظاهرا شرکت اپل قصد دارد تا با ارائه آیفون 8 ، همیشه نگاه شمارا زیر نظر بگیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق اطلاعات فاش شده از اسپیکر هوشمند اپل یعنی هوم پاد اپل توسط “Guilherme Rambo” ، او به قطعه کدی دست پیدا کرده است که به احتمال زیاد مربوط به همین موضوع باشد.

چیزی که درحال مشاهده آن هستید قطعه کدی مربوط به بخش “Attention Awareness Observer” می‌باشد که ظاهرا می‌تواند صدای اعلان‌ها را کنترل کند.

با توجه به شایعات تشخیص چهره سه بعدی این قابلیت نیز دور از انتظار نیست و می‌توان حدس زد به زودی شاهد حضور آن خواهیم بود. اما موردی که نگران کننده است ، مصرف باتری دستگاه است. اما می‌توان حدس زد که اپل در این بخش هم فکری کرده است.

تا امروز هیچ شایعه و موضوعی درمورد این قابلیت از آیفون 8 در دسترس برنامه‌نویسان قرار نگرفته بود. بنابراین ممکن است از این ویژگی تنها برای هدف‌های تعیین شده استفاده گردد.

اما موضوع نگران کننده‌ای که وجود دارد حریم شخصی کاربر است که امیدواریم اپل تصمیمی درمورد غیرفعال سازی این قابلیت به صورت دستی نیز بگیرد.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji