حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از نسل جدید نیسان Leaf به بیرون درز کرد؛ خودرویی دوستدار محیط زیست

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، خودرو، وسایل حمل‌و‌نقل

همان طور که از شرکت نیسان انتظار می‌رفت این شرکت در حال تاسیس خط تولید جدیدی برای خودرو‌های تمام الکتریکیش است. امروز تصویری از خودروی جدید این شرکت با نام Leaf منتشر شده که احتمالا در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود. این خودرو تمام الکتریکی بوده و می‌تواند برگ برنده‌ای برای این شرکت ژاپنی در برابر رقبای آمریکاییش نظیر تسلا و شورلوت باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به نظر می‌رسد این تصویر توسط یکی از کارمندان شرکت نیسان منتشر شده باشد. با اینکه انتظار داشتیم شاهد تصویر درز کرده این خودرو در محیطی مانند کارخانه و در هنگام تولید باشیم، آن را در فضایی باز دیدیم که کمی عجیب به نظر می‌رسد. با این وجود فرد منتشر کننده این عکس گفته که آن را در خط بازرسی کارخانه‌ای در Oppama ثبت کرده است.

پس از انتشار این تصویر کاربران به دو دسته تقسیم شده‌اند به طوری که عده‌ای می‌گویند برای عرضه چنین خودرویی دیر شده است چرا که رقبایی همچون تسلا تمامی بازار را گرفته‌اند و دیگر جایی برای این خودروی نیسان باقی نمانده و عده‌ای دیگر این کمپانی را تحسین می‌کنند. با این وجود هنوز برای اظهار نظر در این رابطه بسیار زود بوده و باید دید که این خودرو چه چیزی در چنته دارد.

اگر یادتان باشد مدل ۲۰۱۴ این خودرو توانست فروش خوبی را تجربه کند به طوری که در آن سال به عنوان پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی ایالات متحده از آن یاد می‌شد، اما از آن زمان تا کنون مدت زیادی گذشته و حالا تسلا تمامی بازار خودروهای الکتریکی را در دست گرفته است. با این حال نیسان هنوز هم می‌تواند با این خودرو خودی نشان دهد اما در صورتی که بتواند رقبای سرسختی همچون تسلا مدل ۳ را پشت سر بگذارد.

نظر شما درباره خودروی تمام الکتریکی جدید نیسان چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا