حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری جدید از آیفون ۸ وجود دوربین دوگانه بر روی این گوشی را تایید می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اسمارت‌فون، شایعات

طبق اطلاعات و شایعات گفته شده ، آیفون ۸ گران ترین آیفون خواهد بود و قیمت آن به بیش از ۱۰۰۰ دلار می‌رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به اینکه این گوشی قرار است تا به زودی معرفی شود شایعات و فاش شدن جزئیات این گوشی قوت بیشتری گرفته است. یکی از مواردی که در این چند وقت سر و صدای زیادی به پا کرده است، استفاده اپل از دوربین دوگانه در ساخت این گوشی است که حتی تصاویر زنده و مفهومی زیادی نیز از آن دیده‌ایم.

از آنجایی که آیفون ۷ پلاس دارای دوربینی افقی بود ، آیفون ۸ قرار است تا دارای دوربینی عمودی باشد که به نظر خیلی از کاربران این مورد می‌تواند لطمه زیادی به طراحی کلی این دستگاه بزند.

اما هر روز تصاویری از این گوشی منتشر می‌شود که برخی اوقات تمامی معادلات را بهم می‌زنند و حسابی گیج کننده می‌شوند.  به تازگی تصویری جدید از این گوشی منتشر شده است که اجزای داخلی این گوشی را نشان می‌دهد. اما ظاهرا جای دوربین در این تصویر کمی فرق می‌کند.

ظاهرا در این تصویر محل دوربین عمودی این گوشی فرق می‌کند و به لبه راستی گوشی منتقل شده است.

به هر حال این تصاویر تنها تصاویری هستند که از منابع مختلف به بیرون می‌آیند و نمی‌توان به درست و غلط بودن آنها نظری داد. امیدواریم هرچه زودتر شرکت اپل این گوشی را رونمایی کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji