حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل کارت گرافیک های گیمینگ RX Vega و اولین بنچمارک‌ها از RX Vega 56 (قاتل GTX 1070) منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

به تازگی پس از انتشار مشخصات دو کارت گرافیک سری گیمینگ RX Vega 64 و RX Vega 56، اولین بنچمارک‌ها از RX Vega 56 از سایت TweakTown منتشر شده است.

کارت گرافیک های RX Vega در دو سری گیمینگ RX Vega 64 و RX Vega 54 به ترتیب قدرت و معماری Vega 10 را دربر دارند؛ این کارت گرافیک ها در نسخه‌های مرجع (Refrence) در سه مدل Refrence ، Limited و Liquid Cooled با یک واتر کولر مجهز به رادیاتور ۱۲۰ میلی میتری عرضه خواهند شد. قدرتمندترین و گران قیمت‌ترین نسخه در سری RX Vega 64 مربوط به RX Vega 64 Liquid Cooled است، که این کارت از ۶۴ واحد CU، لیتروگرافی ۱۴ نانومتری، ۴۰۹۶ پرادازنده جریانی (Stream Processors)، ۲۵۶ واحد Texture Mapping، فرکانس کلاک هسته ۱۴۰۶ / ۱۶۷۷ مگاهرتز، ۸ گیگابایت حافظه HBM2 به رابط حافظه ۲۰۴۸ بیتی و ۳۵۰ وات میزان توان مصرفی تعریف شده برخوردار است و برچسب قیمت این محصول ۷۰۰ دلار است.

مشخصات فنی دو مدل دیگر از سری RX Vega 64 موسوم به Limited با قیمت ۵۹۹ و Refrence با قیمت ۴۹۹ دلار در تصویر بالا مشخص شده است. حال نوبت آن است تا نگاهی به مشخصات و عملکرد قاتل GTX 1070 یعنی کارت گرافیگ RX Vega 56 در بازی بیاندازیم.

کارت گرافیک RX Vega 56 از ۵۶ واحد CU، لیتروگرافی ۱۴ نانومتری، ۳۵۸۴ پرادازنده جریانی، ۲۲۴ واحد Texture Mapping، فرکانس کلاک هسته ۱۱۵۶ / ۱۴۷۱ مگاهرتز، ۸ گیگابایت حافظه HBM2 به رابط حافظه ۲۰۴۸ بیتی و ۲۱۰ وات توان مصرفی برخوردار است و برچسب قیمت این محصول ۳۹۹ دلار است. عملکرد این کارت گرافیک به تازگی طی چند بنچمارک از TweakTown منتشر شده است.

تمامی بنچمارک ها توسط یک سیستم با پردازنده Core i7-7700K در فرکانس ۴٫۲ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس ۳۰۰۰ مگاهرتز و دو کارت گرافیک RX Vega 56 و GTX 1070 بر روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ با دقت ۲۵۶۰x1440 انجام شده است؛ نتایج بدست آمده در چند بازی برای کارت گرافیک RX Vega 56 بصورت میانگین به شرح زیر است:

  • عنوان Battlefield 1 با نرخ فریم بر ثانیه ۹۵٫۴ (GTX 1070: 72.2 FPS)
  • عنوان Civilization با نرخ فریم برثانیه ۸۵٫۱ (GTX 1070: 72.2 FPS)
  • عنوان DOOM با نرخ فریم بر ثانیه ۱۰۱٫۲ (GTX 1070: 84.6 FPS)
  • عنوان COD:IW با نرخ فریم بر ثانیه ۹۹٫۹ (GTX 1070: 92.1 FPS)
اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAWAN

کارت gtx 1070 بازی های BF1 و Civilization رو رو این رزولیشن با فریم بسیار بالاتری اجرا میکنه. و آمار این سایت tweaktown غیر واقعیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist