حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رقابتی بر سر اندازه؛ نوت ۸ بزرگتر است یا پرچمداران رقیب؟

با توجه به اینکه زمان زیادی تا معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۸ نمانده، به سراغ اندازه این گوشی رفتیم تا رقابتی بر سر خوش‌دست بودن را راه بیاندازیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ما مشخصات کامل و نهایی را می‌دانیم. رندرهای واضحی از نوت ۸ منتشر شده‌اند که ما با آن‌ها می‌توانیم اندازه نوت ۸ را داشته باشیم. ایوان بلس از معدود افشاگرانی است که می‌توان به سخنانش اعتماد کرد. این توییتری پرآوازه، رندرهایی را از گوشی پرچمدار آینده سامسونگ منتشر کرد که بسیار شبیه به محصول نهایی است و ممکن است حتی خود محصول نهایی باشد.

به لطف نرم‌افزار “CAD” ما می‌توانیم اندازه دقیق نوت ۸ را بفهمیم و این گوشی را به رقابتی بر سر اندازه دعوت کنیم. “نوت” بعدی از اس ۸ پلاس کمی بزرگتر خواهد بود و به این دلیل ما مقایسه را با رقابتی داخلی آغاز می‌کنیم.

مقایسه اندازه Galaxy S8 و Note 7 و Note 8

همانطور که می‌بینید اندازه نوت ۸ برابر با ۱۶۲٫۵x74.5 است. این گوشی کمی از اس ۸ پلاس بلندتر و همچنین عریض‌تر خواهد بود. به هر حال این اندازه با توجه به اندازه ۶٫۳ اینچی صفحه‌نمایش بسیار خوب به نظر می‌رسد. در مقایسه نوت ۸ با نوت ۷، درست است که طول بیشتر است اما دستگاه‌ها عرض یکسانی دارند.

مقایسه Google Pixel XL و iPhone 7 Plus و Galaxy Note 8

نوت ۸ در مقایسه با آیفون ۷ پلاس، درازتر و کم‌عرض‌تر است و اختلاف زیادی را از خود نشان داده است. در مقایسه با پیکسل ایکس‌ال، نوت ۸ تفاوت فاحشی را در عرض نشان نمی‌دهد و طول بیشتری دارد.

 

آیا برای سامسونگ گلکسی نوت ۸ هیجان‌زده هستید؟ نوت ۷ سامسونگ را سربلند نکرد و باعث سرافکندگی کره‌ای‌ها شد و نسخه فن ادیشن هم نتوانسته موفق عمل کند. همین دلایل کافی‌است که ما برای خرید نوت ۸ لحظه‌شماری کنیم و به هر قیمتی (از جمله فروش کلیه!) بخواهیم که این گوشی را در دست بگیریم. البته جایگاه سنسور اثرانگشت باب میل خیلی‌ها واقع نشده است.

آیا شما منتظر نوت ۸ هستید؟ نوت ۸ را چگونه می‌بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...