حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی جدیدی از گلکسی نوت ۸ به همراه قلم S Pen منتشر شد

ساعات کمی از زمانی‌که فاش کننده قدرتمند Evan Blass به ما دید جدیدی از فبلت پرچمدار احتمالی بعدی سامسونگ ، گلکسی نوت‌۸ داد میگذرد. اما به نظر می‌رسد که او هنوز فاش کردنش را کاملا به پایان نرسانده است. او در توییتی جدید تصویری از گلکسی نوت ۸ را از چهار طرف به همراه قلم S Pen منتشر کرده است.

چیزی که می‌توانیم از موارد ارائه شده ببینیم بسیار شگفت‌آور می‌باشد با وجود اینکه نوت ۸ جای پای گلکسی اس ۸ را در رابطه با حجم عظیمی از مطالب و عکس‌های فاش شده‌ای که ما تاکنون دیده‌ایم دنبال می‌کند. اما هنوز یک سری اطلاعات کوچک وجود دارند که ما هنوز ندیده و یا نشنیده‌ایم پس بیایید نگاهی عمیق‌تر بیاندازیم.

اول از همه رنگ جدیدی وجود دارد: درحالیکه پیش‌تر سه رنگ با نام‌های Midnight Black (مشکی نیمه‌شب)، Orchid Grey (طوسی ارکیده‌ای) و Deep Blue (آبی عمیق یا پررنگ) طبق شایعات فاش شده بودند. رنگ جدیدی به این لیست اضافه شده است که بسیار شبیه رنگ Maple Gold گلکسی اس ۸ می‌باشد پس شانس برابری وجود دارد که این ویرایش خاص مختص منطقه‌ای خاص و دارای محدودیت منطقه‌ای باشد.

همچنین این دو تصویر به ما موضوعی را می‌گویند و این است که سامسونگ قصد دارد تا همانند پنل جلویی ، دوربین و اثر انگشت را نیز در تمامی رنگ‌ها به رنگ مشکی تغییر دهد.

اما قسمتی که به تازگی به تصاویر مفهومی اضافه شده است قلم این گوشی می‌باشد که به نظر می‌رسد همان قلمی باشد که سال پیش در گلکسی نوت ۷ استفاده شد.

به عنوان یک یادآوری باید بگوییم که گلکسی نوت ۸ قرار است تا همانند گلکسی اس ۸ از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ استفاده کند که نسخه اسنپدارگون آن به احتمال زیاد برای مناطق خاص باشد. همچنین ۶ گیگابایت رم به همراه صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.

نظر شما در این باره چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا خدادادی
مدرس و مترجم زبان انگلیسی، نویسنده، منتقد فیلم و گیم