حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه تصویری اندروید O و اندروید نوقا: چه تغییراتی ایجاد شده است؟

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، گوگل

انتظار می‌رود نسخه نهایی اندروید O توسط گوگل در شهریور ماه معرفی شود اما تابه امروز نسخه سوم پیش نمایش توسعه دهندگان این اندروید در اختیار است و قصد مقایسه‌ی آن با آخرین آپدیت اندروید نوقا را داریم.

اما مسلما و طبق رسم، هنگام انتشار نسخه نهایی اندروید O، گوشی‌های پیکسلی گوگل مانند PIXEL و PIXEL XL در صف اول دریافت آپدیت قرار دارند و شاید تا انتشار  اندروید O از جانب کمپانی های دیگر فاصله زیادی داشته باشیم.

بدیهی است انتظارها بالاست و تغییرات و بهبود های زیادی از اندروید O انتظار می‌رود. گوگل هم قطعا روی مسائل بسیار زیادی کار کرده و نسخه بعدی اندروید هم با بهبودهای چشم گیری همراه خواهدبود اما تابه اینجا، یکی از تغییرات نه چندان مهم ولی واضح، تغییر در تمام راه‌های اصلی و جزئی رابط کاربریست.

در ادامه مقایسه قسمت های مختلف اندروید O و اندروید نوقا را برای شما آماده کردیم ولی باید توجه داشت که این مقایسه بین آخرین بیلدِ اندروید نوقا و همچنین نسخه سوم پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O به تصویر کشیده شده و ممکن است با نسخه نهایی اندروید O و چیزی که از سوی دیگر کمپانی ها منتشر می‌شود فاصله زیادی داشته باشد!

[در تمامی تصاویر زیر، در سمت چپ اندروید O و در سمت راست اندروید نوقا قرار دارد]
[در قسمت دوربین، عکس بالا مربوط به اندروید O و در پایین اندروید نوقا قرارگرفته است]

 نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پدرام بختیاری