حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ۹۶] وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سالن الکام استارز اعلام کرد: وزارت صنعت هزینه ارتباط میان استارتا‌پ ها و صنایع را تقبل می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

در ظهر سومین روز نمایشگاه الکامپ، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت به بازدید از سالن الکام استارز پرداخت.

ستاد خبری نمایشگاه- وزیر صنعت با اشاره به حضور جمعیت زیادی از جوانان و صاحبان ایده در این سالن گفت: یکی از مزیت‌های استارتاپ‌ها بحث نو‌آوری و خلاقیت است، که کشور شدیدا به آن نیاز دارد و خوشبختانه طی این چند سال با حضور جوانان در صحنه‌ کسب و کار، شاهد کارهایی کاملا جدید هستیم.

نعمت‌زاده افزود: امروز خوشحالم که از اول صبح برای پرده‌برداری از طراحی یک موتور یورو شش با مصرف چهار‌و‌نیم تا پنج لیتر حضور داشتم و سپس به نمایشگاه آمدم تا استارتاپ‌ها و جوانان صاحب ایده ره ببینم.

وی ادامه داد: فعالیت وزارت صنعت معدن و تجارت حدود سی‌و‌هفت در‌صد تولید ناخالص ملی را تشکیل می‌دهد، یعنی بیش از یک‌سوم اقتصاد کشور. کسب و کارهای نوین در این این بخش می‌توانند بسیار تاثیر گذار بوده و مسیر تولید، صادرات و واردات را مدرن کنند.

نعمت‌زاده با تاکید بر جایگاه نوآوری در صادرات گفت: با تعدادی از استارتاپ‌ها و شرکت‌های علاقه‌مند صحبت داشتم. امروز نمی‌توانیم با روش‌های سنتی جایگاه والایی را در صادرات جهان داشته باشیم. ولی کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان می‌توانند با استفاده از خلاقیت خود، همان طور که کالایی را از یک فروشگاه به دست مصرف کننده می‌رسانید، از انبار تولیدی یک تولید کننده به دست مصرف کننده‌ای در قاره دیگر برسانید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: خواهش دیگری که از کسب و کارهای نوپا دارم این است که در بخش صنعت و معدن نیاز به تحول و نوآوری داریم و استارتاپ‌ها باید با با صنایع کوچک و متوسط و بزرگ ارتباط داشته باشند.

وی ادامه داد: حاضریم هزینه‌های ارتباط کسب و کارهای نوپا با بخش صنعت را تقبل کنیم. به ویژه واحدهای کوچک نیاز زیادی به خلاقیت و خدمات استارتاپ‌ها دارند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji