حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

[الکامپ ۹۶] وزیر ارتباطات پس از بازدید دو ساعته از الکام‌استارز: سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها، هزاران برابر سود در آینده برای کشور دارد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز دوم الکامپ، دو ساعت از وقت خود را به بازدید از نمایشگاه الکام‌استارز اختصاص داد و به تماشای ارائه کسب و کارهای نوپا در بخش مسابقه این رویداد نشست.

ستاد خبری نمایشگاه- محمود واعظی در جریان بازدید از سالن الکام‌استارز با تاکید بر اینکه ما به عنوان دولت وظیفه داریم قدر این استعدادها و نوآوری‌ها را بدانیم گفت: همکاران ما در بخش خصوصی که دارای سرمایه هستند با استار تاپ‌ها و شرکت‌های دارای ایده مشارکت کنند.

وی افزود: امروز کسب و کارهای الکترونیکی یا فناوری‌هایی که در بستر IT است در دنیا تحولاتی را به وجود آورده است و در همین یکی دو ساعته بازدید از غرفه‌ها، مشاهده کردم جوانان سرشار از نوآوری، ابتکار و ایده در این حوزه هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما به عنوان دولت وظیفه داریم قدر این استعدادها و نوآوری‌ها را بدانیم گفت: همکاران ما در بخش خصوصی که دارای سرمایه هستند با استارتاپ‌ها و شرکت‌های دارای ایده مشارکت کنند.

وزیر ارتباطات گفت: طراحی این سالن به صورتی است که زنجیره استارتاپ در کنار سرمایه گذاران قرار گرفته است و این طراحی جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری انجام شده که در این سالن قابل مشاهده است، در سال‌های‌آینده جواب می‌دهد گفت: در آینده از این حوزه هزاران برابر سود برای کشور و بخش‌های مختلف به دست می‌آید.

واعظی ادامه داد: ایده‌های اولیه در چنین مجموعه‌ای که ارایه می‌شود، خود را به نقد می‌گذارد و توسط صاحب‌نظران ارزیابی می‌شود که این مهم موجب پختگی استار تاپ‌ها می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال های آینده جوانان ما حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji