حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس مادربرد ROG Crosshair VI Extreme را عرضه خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس، سخت‌افزار

به‌تازگی ایسوس اعلام کرده است که، مادربرد ROG Crosshair VI Extreme را برای پلتفرم X370 عرضه خواهد کرد؛ این مادربرد سیستم‌های مبتنی بر پردازنده‌های رایزن را می‌تواند با رده‌ی مورد علاقه خود به سرعت بالاتری ببرد زیرا آخرین سری تولید شده Crosshair، دیگر برای برآورده کردن تمامی نیازات کاربران علاقه‌مند به دنیای کامپیوتر است؛ با ترنجی همراه باشید…

مادربرد ROG Crosshair VI Extreme، پرچمداری جدید از سوی ایسوس است که با سوکت پردازنده AM4 همراه شده است تا در اورکلاک، گیمینگ، انواع پردازش‌های سنگین پردازنده‌های AMD Ryzen را همراهی کند. سری Extreme از برند ROG همیشه برای کاربران دنبال کننده اخبار سخت افزار نامی آشنا است، که حال ایسوس قصد دارد این مادربرد را بزودی مثل همیشه با امکانات و نهایت قدرت راهی بازار کند. کارایی و اورکلاک بصورت جداگانه ازهم به راهکاری برای خنک‌سازی نیازمند است، شرکت ایسوس نیز این راهکار را با همکاری شرکت آشنا Biitspower فراهم ساخته است، که در نهایت با امکانات نظیر نرم افزار کنترل Fan Export، هدرهای مخصوص تعبیه شده برای آن و تهیه مونوبلاک می‌توان نهایت کارایی پردازنده‌های Ryzen را به کمک پرچمدار ایسوس ROG Crosshair VI Extreme بدست آورد.

امروزه کارت گرافیک های سنگینی (از لحاظ وزن)  مانند ASUS GTX 1080Ti STRIX موجود هستند، که علاوه بر وزن خود ۲٫۵ شکاف توسعه را به‌ خود مشغول خواهند کرد. راهکار ایسوس برای تحمل وزن این نوع از کارت ها در این محصول، استفاده از SafeSlot است که با ترکیب فلزی و لحیم‌های مستحکم آن  است که مانند آن را در دیگر محصولات ایسوس مشاهده کرده‌ایم؛ این مادربرد دارای سه اسلات PCI-Express X16 است، که اسلات اول تا سوم آن بصورت X16  آماده برای ترکیب کارت گرافیک‌ها بصورت Crossfire است.

ایسوس به عنوان بزرگترین تولید کننده مادربرد در جهان برای این پرچمدار خود، در بخش پنل I/O رابط‌های گسترده و موردنیازی همچون دو پورت USB 3.1 در نوع A و C، پورت شبکه Gigabit Ethernet از سوی اینتل، آنتن WiFi در مدل ۸۰۲٫۱۱ac که بصورت همگام می‌تواند از Bluetooth 4.1 نیز پشتبانی کند. در بخش آخر جا دارد از کدک صوتی فوق‌العاده ایسوس در  سری مادربرد های گیمینگ خود اشاره داشته باشیم که در این محصول شاهد کدک SupremeFX S1220 هستیم، که در کنار نرم‌افزار موجود بهبود بخش صوتی از سوی ایسوس می‌توان انتظار تجربه صوتی بسیار عالی را از این بخش داشت.

مادربرد ROG Crosshair VI Extreme، طبق اعلام رسمی ایسوس در ماه آگوست (برابر با مرداد ماه) سال میلادی جاری با قیمت حدودی ۳۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

 

برای دریافت آخرین اخبار روز تکنولوژی و فناوری اطلاعات به کانال رسمی ترنجی در تلگرام بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist