حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنکیو مانیتور SW271 را برای عکاسان حرفه‌ای معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گرافیک و طراحی

شرکت BenQ امروز SW271 که یک مانیتور ۲۷ اینچی با وضوح ۴K است و از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند را معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این مانیتور جدید با پوشش ۹۹ درصد از Adobe RGB و ۱۰۰ درصد از sRGB و Rec 709 دقت رنگ فوق‌العاده ای دارد و از پنل ۱۰بیتی IPS و ۱۴بیتی ۳D lookup table بهره می‌برد. Conway Lee رئیس شرکت بنکیو در مورد این مانیتور اینگونه گفته است:

ما افتخار می‌کنیم که SW271 را ارائه دهیم زیرا بطور کامل از تمام مانیتورهای حرفه ای مخصوص طراحی برای عکاسان پیشرفته تر است، مانیتور جدید ما امکاناتی همچون ابزار تخصصی و کالیبراسیون پیشرفته را در دسترس شما قرار می‌دهد زیرا مهم ترین نکته در صنعت طراحی رنگ است.

این مانیتور دامنه وسیعی از رنگ‌ها را با دقت کامل پشتیبانی می‌کند و از طریق کالیبراسیون سخت‌افزاری با استفاده از X-Rite و Datacolor و نرم‌افزاری BenQ Palette Master Element می‌توانید آن را شخصی سازی کنید همچنین این مانیتور مجهز به درگاه USB Type-C است که می‌توانید از این طریق اطلاعات کالیبره را ذخیره کنید و به مانیتورهای دیگر انتقال دهید.

SW271 دارا پایه قابل تنظیم ارتفاع، کارت خوان، درگاه USB Type-C، درگاه USB 3.1، پورت HDMI 2.0 و پورت DisplayPort 1.4 است و هنوز قیمتی برایش مشخص نشده است.

نظر شما درمورد مانیتور جدید شرکت بنکیو چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور