حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه: به زودی امکان تماشای مستقیم از یوتیوب در واتس اپ فراهم می‌شود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

واتس اپ به تازگی امکان ارسال فایل بدون محدودیت را توسط پیام رسان خود را معرفی کرد، اما انتظار می‌رود که ویژگی‌های جدید در آینده نزدیک به این پیام رسان اضافه شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بعضی از این ویژگی‌های جدید در این پیام رسان وجود دارند اما در حال حاضر  از دسترس عموم مخفی شده‌اند. یکی از بروزرسانی‌های اخیر این پیام رسان برای IOS ویژگی بسیار کارآمدی را معرفی کرد: امکان تماشای ویدیوهای یوتیوب به طور مستقیم در واتس اپ.

اگرچه این ویژگی هنوز تحت توسعه قرار دارد، اما این امکان را به کسانی که به آن دسترسی دارند می‌دهد تا ویدیوهای یوتیوب را در واتس اپ به نوعی در حالت تصویر در تصویر تماشا کنند. همچنین میتوان این حالت تصویر در تصویر را کشید تا به صورت تمام صفحه درآید، یا اینکه ویدیوی یوتیوب را پنجره‌ایی کاملا جدا در واتس اپ باز کنید.

حتی امکان اینکه پنجره ویدیو را به سمت چپ یا راست صفحه ببرید تا بدون توقف مکالمه به تماشای ویدیو بپردازید نیز وجود دارد. ظاهرا، ویژگی تماشای مستقیم در واتس اپ از آیفون ۶ و دستگاهای جدید به طور کامل پشتیبانی می‌کند، اما ممکن است که دستگاهای اپل با نمایشگر کوچک‌تر نیز از این ویژگی پشتیبانی کنند.

نظر شما در باره این ویژگی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید