حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: Pixel XL 2 گوگل از Always on display و ژست‌های فشاری حتی هنگام خاموش‌بودن صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، شایعات، گوگل

چند روز پیش نخستین رندر از گوشی هوشمند گوگل Pixel XL 2 فاش شد و امروز گزارش جدیدی در‌باره‌ قابلیت‌های خاص نرم‌افزاری آن منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.پیکسل جدید دارای قابلیت Always on display خواهد بود، قابلیتی که به لطف صفحه نمایش OLED میسر شد، البته این قابلیت توسط کاربر قابل تغییر است و اختیاری خواهد بود. این ویژگی اطلاعات مفید و اعلان‌ها را در زمانی که گوشی قفل است نمایش می‌دهد. بسیاری دیگر از گوشی‌های هوشمند قابلیتی مشابه را دارا هستند و این بسیار خوب است که گوگل نیز به آن‌ها می‌پیوندد.

.گویا عملکرد فریم فشاری حتی در زمانی ک دستگاه قفل شده و صفحه‌ی آن خاموش و یا روشن است نیز در دسترس خواهد بود. برای مثال می‌توانید دستیار گوگل را در هر زمانی که مایل بودید با یک فشار فراخوانی کنید.

البته حساسیت به فشار همانند گوشی هوشمند HTC U11 قابل تغییر خواهد بود. ممکن است قابلیت سایلنت کردن تماس‌های دریافتی در آینده به ویژگی فریم فشاری اضافه شود. همچنین قسمت جدیدی در تنظیمات نمایشگر برای انتخاب حالت‌های مختلف sRGB ک تا به حال در قسمت گزینه‌های برنامه نویس مخفی بود به همراه گزینه Vivid Colors ظاهر خواهد شد.

در آخر و به عنوان بخشی از تنظیمات پیکسل جدید به آدرس g.co/pixelphonetour (که در حال حاضر موجود نیست) می‌روید.

گوگل Pixel XL 2 توسط ال‌جی ساخته خواهد شد و بنا بر شایعات صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با وضوح ۲۸۸۰x1440 و نسبت تصویر ۱۸:۹ از نوع OLED، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و طراحی پشت متشکل از شیشه و فلز را دارا است که بر خلاف سال گذشته حسگر اثر انگشت در قسمت شیشه‌ای که کوچک‌تر شده قرار ندارد.

دیدگاه شما درباره پیکسل جدید چیست؟ آیا ال‌جی را شریکی مورد اطمینان برای ساخت این گوشی هوشمند می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جعفری
علاقه مند به دنیای گیم و تکنولوژی.. اگر سوالی وجود داشت با ایمیل mo.jafari.g@gmail.com در ارتباط باشید