حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس مادربرد TUF X299 Mark2 را به صورت رسمی معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس، سخت‌افزار

ایسوس دومین مادربورد خود در سری بادوام TUF (The Ultimate Force) را معرفی کرد. ایسوس این مادربرد را در نمایشگاه کاپیوتکس ۲۰۱۷ رونمایی کرده بود. این مادربود در حقیقت نسخه ضعیف‌تری از TUF X299 Mark 1 است و نوآوری هایی نظیر پایه نگهدارنده کارت‌گرافیک که همراه با مدل Mark1 معرفی شده بود در این مدل حذف شده است. این مدل بسیاری از شاخصه هایی که باعث دوام بالای این سری شده است را حفظ خواهد کرد. با ترنجی همراه باشید.

این مادربورد از طریق ترکیبی از یک کانکتور ۲۴ پین ATX، یک کانکتور ۸ پین EPS و یک کانکتور ۴ پین ATX انرژی خود را تامین خواهد کرد. برای تامین انرژی مورد نیاز پردازنده از یک مدار رگولاتور ولتاژ ۸ فاز استفاده شده که در آن از قطعاتی همچون درایور ماسفت‌ها و چوک‌های جریان بالا با طول عمر بالا استفاده بهره گرفته شده است. در این مدل سوکت پردازنده در بین ۸ شکاف رم DDR4 قرار گرفته و مادربرد نیز دارای ۳ شکاف PCI-Express 3.0 x16 می‌باشد که ۲ تا از این شکاف ها با پهنای باند x16  و دیگری با پهنای باند x8 کار می‌کنند و یک شکاف دیگر نیز با پهنای باند x4 و دو شکاف دیگر با پهنای باند x1 روی این مادربورد قرار گرفته اند.

این مادربورد امکان اتصال ابزارهای جانبی را از طریق ۲ کانکتور M.2 با پهنای باند ۳۲ گیگابیت بر ثانیه و ۶ پورت ساتا با پهنای باند ۶ گیگابیت بر ثانیه به همراه ۲ درگاه USB 3.1 که هر دو در پنل پشتی قرار دارند و هر دو type-A هستد و ۸ درگاه USB 3.0 که ۴ عدد در پنل پشتی قرار دارد و ۴ عدد درگاه USB 2.0 که در پنل پشتی قرار دارند را فراهم می‌کند. این مادربورد همچنین دارای درگاه PS/2 نیز می‌باشد. کارت شبکه متشکل از یک درگاه اترنت که توسط یک کنترلر Intel i219-V controller هدایت می‌شود، است. همچنین شاهد یک کارت صدای ۸ کاناله و یک کدک ALC1220A و محافط مدار صوتی و خازن های طراحی شده برای تجهیزات صوتی هستیم.


مادربورد ایسوس TUF X299 Mark 2 با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. دیدگاه شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
فرید فرازی
متولد سال 76 هستم در اصفهان زندگی میکنم و دانشجوی رشته برق هستم علاقه مند به سخت افزار و بازی های کامپیوتری