حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا برخی از قابلیت‌های مهم در نسخه اولیه آیفون ۸ حضور نخواهد داشت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

شرکت اپل هر سال در تاریخ خاصی تلفن همراه جدیدی را وارد بازار برای رقابت با دیگر گوشی‌های می‌کند. اما امسال ممکن است داستان برای شرکت اپل کمی فرق کند و تاریخ رونمایی از آیفون جدید با تاخیر روبرو شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با نزدیک شدن به زمان عرضه آیفون۸ ، مهندسان این شرکت سعی بر رفع مشکلات احتمالی دارند. به نظر می‌رسد که مشکلاتی در قسمت نرم افزاری آیفون۸ وجود دارد که شاید باعث شود تا آیفون۸ در زمان عرضه برخی از ویژگی‌های کلیدی خود را نداشته باشد.

یکی از قابلیت‌های کلیدی که ممکن است با باعث تاخیر رونمایی از این تلفن همراه شود شارژ بی‌سیم است که با توجه به شایعات ممکن است به صورت جداگانه فروخته شود.

البته قبل از این گزارش نیز شایعات حاکی از این بود که عرضه این تلفن همراه ممکن است با تاخیر همراه باشد اما دلیل آن مشخص نبود . در گزارش جدیدی که درحال مشاهده آن هستید دلیل این تاخیر را مشکل نرم افزاری می‌دانند.

به غیر از مشکل شارژ بی‌سیم ، یک مشکل دیگر نیز ممکن است عرضه این محصول را با تاخیر همراه کند. سنسور سه بعدی دوربین که وظیفه تشخیص چهره را در آیفون۸ به عهده دارد به دلیل برخی مسائل نرم افزاری ، با مشکل مواجه شده است.

البته اپل می‌تواند این ستسور را در گوشی جدید خود قرار داده و پس از عرضه با ارائه یک بروزرسانی این ویژگی را در تلفن همراه خود فعال کند.

با توجه به شایعاتی که در مورد این محصول بر سر زبان‌ها است نمی‌توان تصمیم  درمورد اینکه کدام یکی از این شایعات حقیقت دارند حرفی زد و باید تا زمان عرضه این محصول صبر کنیم.

نظر شما درمورد آیفون۸ چیست؟ آیا این شرکت با ارائه این گوشی رکوردی دوباره در حوضه موبایل خواهد زد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji