حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی امنیتی ماه جولای برای اکسپریا XZ و اکسپریا X Performance منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سونی، مطالب ترنجی

سونی طبق رسم همیشگی خود ، تنها چند روز بعد از انتشار بروزرسانی امنیتی ماهانه اندروید توسط گوگل ، این آپدیت را برای تلفن‌های پرچمدار خود منتشر کرده است. این بار نوبت بروزرسانی ماه جولای و تلفن‌های اکسپریا XZ و اکسپریا XZ Performance است.

با ترنجی همراه باشید…

این بروزرسانی با شماره ساخت ۴۱٫۲٫A.7.35 در اختیار کاربران و مشتریان اکسپریا XZ و اکسپریا X Performance قرار گرفته است. این آپدیت تغییرات کوچک را در تلفن شما ایجاد خواهد کرد و طبق عادت همیشگی‌ ژاپنی‌ها ، خبری از جزییات این بروزرسانی نیست.

طبق اطلاعاتی که ترنجی به دست آورده است و طبق اعلام برخی از سایت‌‎های خبری مختص سونی همانند xperiablog و اکسپریان ، این بروزرسانی به صورت بسیار محدود و فعلاً تنها برایِ یک منطقه برایِ هر دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته گوشی اکسپریا XZ منتشر شده است. تنها منطقه‌ای در دنیا که نسخه دو سیم‌کارت آن توانسته است بروزرسانی را دریافت کند ، منطقه خاورمیانه است!

اکسپریا ایکس پرفورمنس به صورت کلی در مناطق محدودی از جهان توزیع شد و بعضی از همان مناطق توانسته‌اند آپدیت را دریافت کنند. به دلیل سخت افزار مشابه اکسپریا ایکس زد و ایکس پرفورمنس ، بروزرسانی با شماره ساخت ۴۱٫۲٫A.7.35 به صورت هماهنگ برای این دو تلفن در دسترس است.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com