حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر نسخه جدید رابط کاربری ۹ MIUI شیائومی لو رفت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، شیائومی

تصویری در نت منتشر شده که به نظر می‌رسد Lock Screen نسخه جدید پوسته اندروید شرکت شیائومی موسوم به MIUI 9 باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حال حاظر شرکت شیائومی مشغول کار بر روی پوسته مشهور خود موسوم به MIUI میباشد که به یکی از زیباترین و سریع ترین پوسته های اندروید معروف  است. در نسخه جدید بر عملکرد صفحات Multi Tasking (عملکرد  چند وظیفه‌ای) تأکید شده است که یکی از قابلیت های اصلی ورژن ۹ این پوسته قدرتمند می‌باشد.

آنچه که در تصویر زیر میبینید صفحه Lock Screen جدید MIUI می‌باشد، این شات در وبسایت های چینی منتشر شده و از لحاظ اعتبار خبری کاملا تایید می‌شود.

نکته قابل توجه در پوسته جدید ، دکمه لمسی میانبر چراغ قوه گوشی میباشد. بسیاری از کاربران معتقد هستند که پوسته MIUI بسیار شبیه سیستم عامل iOS شرکت نام آشنای اپل است و این موضوع کاملاً در طراحی پوسته، آیکون‌ها، منوها، و طراحی صفحات کاملا مشهود است، این وجه تشابه باعث محبوبیت دو چندان پوسته MIUI شیائومی شده است چون به کاربران این احساس را منتقل می‌کند که در حال کار با iOS هستند در حالی که گوشی آن ها اندرویدی است!‌

از دیگر مواردی که در این عکس دیده می‌شود، در بالای صفحه میانبر نرم افزارهای Mi Jia ،Mi pay و همچنین کنترل از راه دور جهانی (Universal Remote Control) می‌باشد. تمام این موارد در چین گزارش شده اما خبر خوب این است که پوسته جدید قابلیت شخصی سازی بالایی دارد و کاربر می‌تواند به دلخواه خود آن را تنظیم کند. شیائومی در ویدیو معرفی در حساب کاربری رسمی خود واقع در وبسایت Weibo تأیید کرده که این طراحی صفحه قفل گوشی (Lock Screen) متعلق به پوسته جدید این کمپانی یعنی MIUI 9 میباشد.

طبق شایعات این پوسته جدید در ۱۶ آگوست سال جدید میلادی منتشر خواهد شد، یکی از قابلیت های مورد توجه این پوسته جدید امکان حذف نرم افزار های سیستمی است که برای اولین بار امکان پذیر می‌باشد، همچنین قابلیت برنامه ریزی ارسال پیامک در این نسخه MIUI حذف شده است.

دیدگاه شما چیست؟ به نظر شما پوسته MIUI شرکت شیائومی چه برتری هایی به نسبت پوسته های اندرویدی دیگر مانند touchwiz یا htc sense دارد که اینقدر در میان کاربران محبوب أست؟

نظز خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد علی امیری