حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی الجی کیو ۶ (LG Q6): بدون حاشیه ارزان قیمت را دقیق تر ببینید!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی

الجی کیو ۶ جدیدترین خانواده میان رده الجی است. پس از معرفی سری های الجی کا (LG K) و الجی ایکس (LG X) در رده اقتصادی تا میان رده های با قابلیت های پرچمدار، حالا نوبت به یک خانواده جدید است. خانواده ای که به نظر ما البته می توانست به عنوان یک مدل در سری ایکس الجی خلاصه شود اما بنا به صلاح دید بازاریابی الجی این اتفاق پرسروصداتر رخ داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی دقیق تر از زوایای مختلف به الجی کیو ۶ (LG Q6) داشته باشیم.

الجی کیو 6 (LG Q6)

الجی کیو ۶ (LG Q6) با طراحی شکیل و شبیه به الجی جی ۶ ارایه می شوند. نوار دور دستگاه از جنس آلومینیوم است که احتمالا شاسی آن هم همینطور است. از این بابت شاهد کیفیت بالای ساخت هستیم. هنوز اطلاع دقیق از نوع جنس قاب پشتی در دست نیست اما به نظر می رسد که از جنس شیشه باشد و همانند الجی جی ۶ احتمالا از شیشه های مقاوم گوریلا گلس بهره برده باشند.

الجی کیو 6 (LG Q6)

همانطور که از سینی های سیم کارت مشخص است شاهد پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و کارت حافظه جانبی خواهیم بود. این قابلیت برای فروش در بازار هدفی که الجی برای الجی کیو ۶ (LG Q6) در سر دارد، موضوع مهمی است. دوربین هم سطح بدنه و بلندگوی تکی روی قاب پشتی دستگاه نیز دیده می شود.

سری الجی کیو ۶ (LG Q6) حسگر اثرانگشت ندارند!

متاسفانه در قاب پشتی شاهد حضور حسگر اثرانگشت نیستیم و با توجه به جلوی دستگاه و غیبت دکمه فیزیکی، به نظر می رسد که واقعا سری الجی کیو ۶ (LG Q6) حسگر اثرانگشت ندارند! البته بد نیست بدانید الجی برای این دستگاه ها قابلیت باز شدن با شناسایی چهره را در نظر گرفته است که به دلیل باز شدن از روی عکس شخص، پایین ترین سطح امنیت را داراست.

الجی کیو 6 (LG Q6)

جلوی دستگاه ساده و در برگیرنده نمایشگر بدون حاشیه Full Vision الجی است. این نمایشگر یکی از مهم ترین نکات فروش الجی کیو ۶ (LG Q6) در کنار طراحی زیبای آن، همین مورد است. در ادامه شما را به تماشای گالری تصاویر رسمی الجی کیو ۶ (LG Q6) دعوت می کنیم:

نظر شما درباره الجی کیو ۶ (LG Q6) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)