حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش ترنجی از بازیک در TGC2017

با ترنجی همراه باشید تا بازیک را بهتر و بیشتر بشناسید.

مسئول بازیک درجریان نمایشگاه TGC 2017 توضیحاتی در مورد این پلتفرم و همکاری با ایرانسل ارائه کرد.

بازیک پلتفرمی برای بازی‌های موبایل است که شبیه به یک فروشگاه عمل می‌کند؛ پلتفرمی که نزدیک به یک سال از فعالیت آن می‌گذرد و نزدیک به دو میلیون کاربر دارد.

طبق گفته آقای محمدی، بازیک یک فروشگاه تخصصی مختص بازی اندروید است که روی آن بازی‌های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارد و یکی از ویژگی‌های آن، این است که برای خرید بازی‌ها باید حتما سیم‌کارت ایرانسل داشته باشید و از شارژ سیم‌کارت برای خرید بازی‌هایا خرید‌هایدرون برنامه‌ای آن استفاده کنید. علاوه بر این بازیکیک گزینه VIP نیز دارد و کاربر می‌تواند با پرداخت ۳۰۰ تومان در روز، تمامی بازی‌های موجود در بازیک را رایگان دانلود کند و در مورد خرید‌های درون برنامه‌ای نیز از ۲۰ درصد تخفیف بهره ببرد.

محمدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم اشاره کرد که بازیک با اینکه دو میلیون کاربر دارد، اما خود را رقیب فروشگاه‌های دیگری چون کافه بازار نمی‌داند؛ چرا که فروشگاهی مثل کافه بازار روی انواع و اقسام برنامه‌ها تمرکز دارد، اما بازیک تنها پلتفرمی مختص بازی‌های اندروید است که برای خرید بازی از آن، حتما باید سیم‌کارت ایرانسل داشته باشید. البته حتی در صورت نداشتن سیم‌کارت ایرانسل هم قادر به دانلود بازی‌های رایگان از بازیک هستید.

نظر شما در مورد بازیک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...