حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه مهمترین اخبار فناوری؛ سه شنبه ۶ تیر ماه

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مطالب ترنجی

۱-قابلیت های جدید برای مسنجر فیس بوک اضافه شد

قابلیت های جدیدی برای مسنجر فیس بوک اضافه شد از قابلیت های جدید اضافه شده میتوان به چت تصویری اضافه شدن ماسک ها متحرک و فیلتر های جدید میتوان اشاره کرد.

۲-اولین ورژن بتای IOS11 برای عموم منتشر شد

IOS 11 جدیدترین سیستم عامل اپل میباشد که قبلا برای Developer ها در دسترس بود حال اپل اولین ورژن بتای این سیستم عامل را برای عموم منتشر کرد و شما میتوانید به راحتی این سیستم عامل را دانلود و نصب کنید.

۳-ONE Plus 3 و ۳T تا پایان امسال اندروید O را دریافت خواهد کرد

اندروید O سیستم عامل جدید گوگل می باشد طبق گفته های شرکت ONE Plus این شرکت تا اخر سال این سیستم عامل را برای ONE Plus 3 و ۳T منتشر خواهد کرد.

۴-vivo X9s و X9s Plus هفته بعد رونمایی خواهد شد

 

vivo X9s و X9s Plus از هفته اینده به رسمیت شناخته میشود و از مشخصات این اسمات فون ها میتوان به صفحه نمایش ۵٫۸ اینجی با کیفیت Full HD و پردازنده هشت هسته ای با قدرت ۱٫۹GHz و دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و دوبین دوگانه در جلو یکی ۲۰ و یکی ۵ مگاپیکسلی و اندروید ۷٫۱٫۱ و باتری ۳۹۲۰mah میتوان اشاره کرد.

۵-اپدیت جدید برای نسخه های Verizan گالکسی S7 و S7edge عرضه شد

اپدیدت جدیدی برای ورژن های Verizan گالکسی S7 و S7edge منشر شد این اپدیت برای رفع برخی مشکلات از جمله حل مشکل بوت دستگاه و حل مشکل در اتصال Gear 360 و حل مشکل اشتراک گذاری لینک در برنامه ها و حل مشکل پخش MMS و حل مشکل پخش صوتی پست های صوتی و حل مشکل نقشه های گوگل و حل مشکل VPN میتوان اشاره کرد گذشته از این ها تمام برنامه های پیش فرض Google در حالت Easy Mode در دسترس هستند و در نهایت میتوان به بهبود عملکرد WI-FI Calling اشاره کرد.

۶-Asus شیش مدل مختلف از Zenfone 4 را معرفی خواهد کرد

همان طور که در تصویر بالا میبینید شرکت ایسوس قرار است شیش نوع مختلف Zenfone 4 را رونمایی کند هر یک از این تلفن ها دارا ویژگی خاص و برتری خاصی نسبت به یکدیگر خواهند بود.

۷-سامسونگ تمرکز خود را بر روی تراشه های ۶ نانومتری افزایش میدهد

سامسونگ طی سالیان پیش روی بهینه کردن در عین افزایش قدرت پردازنده های خود در تلاش است از ۲۰ نانومتر به ۱۴ نانومتر و از ۱۴ نانومتر به ۷ نانومتر و امسال هم تمام تلاش خود را میکند تا پردازنده های ۶ نانومتر خود را برای مقابله با اسنپ دراگون ۸۴۵ کوالکام معرفی کند.

۸-اپدیت جدید ONE Plus 5

اپدیت جدید ONE Plus 5 امکان مشاهده فیلم هایی با کیفیت ۴K را محیا میسازد.

۹-تصاویر جدید از Galaxy Note 8

تصاویر و رندر های جدید Galaxy Note 8  مکان قرار گیری اثر اگشت و دوربین عقب را تایید میکند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهدی نورمحمدی