حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی ۷ ۲۰۱۵ به اندروید ۷ به روز خواهد شد؟

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

خانواده گلکسی جی (Galaxy J Series) از معروف ترین دستگاه های موبایل سامسونگ است. پس از سال ۲۰۱۵ و تصمیم سامسونگ بر مرتب سازی نام گذاری های شلخته (!) خود برای مدل موبایل های تولید شده و قرار دادن در دسته بندی های قابل تشخیص تر برای کاربر، شاهد ظهور خانواده گلکسی ای (Galaxy A)، گلکسی ای (Galaxy E) و بعدها گلکسی جی (Galaxy J) بودیم. با ظهور خانواده گلکسی جی خانواده گلکسی ای (Galaxy E) خیلی زود به خاطرات پیوست. حقیقت اینجاست که خانواده گلکسی جی با ارایه کردن نمایشگر امولد، ارتباطات نسل چهارم مخابراتی (۴G)، عمر باتری مناسب و در دوربین های مناسب توانستند به قدر ترین دستگاه های رده پایین بازار تبدیل شوند. امروز که در حال نوشتن این مطلب هستیم سری ۲۰۱۷ خانواده گلکسی جی نیز معرفی شده است که پیشرفت های بی نظیری را برای دستگاه هایی در این رده به ارمغان آورده است. به روزرسانی نرم افزاری از مواردی است که هیج کاربری از دستگاه های رده پایین سامسونگ انتظاری ندارد اما به نظر می رسد سامسونگ می خواهد به این تصور پایان بدهد، البته احتمالا با کمی تبصره! در ادامه با ما همراه باشید تا خبر آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی جی ۷ ۲۰۱۵ (Galaxy J7 2015) را با هم مرور کنیم.

اندروید ۷ اصلا موجود جدیدی نیست اما هنوز آرزوی برخی است. در حقیقت ۷ درصد کل جمعیت ۲ میلیادری دنیای اندروید از این سیستم عامل بهره می برند. خب باید بگوییم ما ۱۶ ماه پیش برای اولین بار این سیستم عامل را روی نکسوس خود نصب کردیم و از آن موقع تا کنون روی گلکسی اس ۷ از آن بهره می بریم. موضوع جایی جالب می شود که این به روزرسانی بخواهد به عنوان دومین به روزرسانی اساسی برای یک دستگاه رده پایین سال ۲۰۱۵ ارایه شود!

طبق تاییدیه ارتباطات بی سیم که در ادامه می بینید، مدلی از سامسونگ با مدل عددی SM-J701M با اندروید ۷ دیده می شود. خیلی از خبرگزاری ها، یعنی تقریبا همه آن ها معتقدند این به روزرسانی برای گلکسی جی ۷ ۲۰۱۵ است.

موضوع اینجاست که مدل عددی گلکسی جی ۷ ۲۰۱۵ برابر SM-J700 هست نه SM-J701 ! اینجا سوال پیش می آید که پس این مدل چیست؟ ابتدا فرض دیگر خبرگزاری ها مطرح می شود جفت این دو دستگاه، یکی هستند اما به نظر ما این دو دستگاه دو دستگاه متفاوت اند!

سامسونگ در پیشینه خود تجربه ارایه مدل هایی با تفاوت یک رقم ۱ در پایان مدل دستگاه اصلی را دارد. برای مثال گلکسی گرند پرایم با مدل عددی SM-G530 ارایه شد و پس از آن SM-G531 در برخی بازار ها بدون تغییر نام و در برخی بازار با با پسوند VE که پسوند معروف دستگاه های به روزشده سامسونگ است ارایه می شد. این فرض که بگوییم دستگاهی که در این تاییدیه ارتباطات بی سیم شاهد هستیم، مدل VE گلکسی جی ۷ ۲۰۱۵ است کمی بدور از ذهن است، به هر حال با وجود سری ۲۰۱۶، سری پرایم و سری تازه وارد ۲۰۱۷ چه کسی به خرید گلکسی جی ۷ ۲۰۱۵ به روزشده اهمیت می دهد؟

احتمالی که وجود دارد، این است که شاید واقعا سامسونگ در برخی بازارها نظر به ارایه چنین دستگاهی داشته باشد. هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما به صورت قطعی نمی توان هیچ یک از فرضیات را تایید کرد، نظر شما چیست؟ سامسونگ بالاخره تلسم یک آپدیت اساسی آن هم برای برخی دستگاه های پایین رده را می شکند یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)