حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بعد جدید گیمینگ با لپ‌تاپ‌های بروزشده MSI در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | MSI

  MSI، انتخاب اول گیمرها و برند پیشتاز گیمینگ حال حاضر جهان؛ از سه اسلحه جدید برای گیمرها در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ تایوان رونمایی کرد.

 دو لپ‌تاپ ام‌اس‌آی GT75VR و GE63VR/73VR Raider با تکنولوژی‌هایی پیشتازانه و جدی بروزرسانی شده‌اند و محصول بی‌رقیب  GS63VRنیز ارتقا یافته تا کماکان بی‌رقیب باقی بماند. با بُعد جدید گیمینگ را از همین حالا با MSI تجربه کنید.

GT75VR Titan، اینبار با کیبورد مکانیکی RGB فوق سریع!

  با حفظ همان طراحی اصلی، قاب بیرونی این لپ‌تاپ ظاهر عضلانی خود را حفظ کرده و دارای همان اگزوزهای خروجی هوا بسیار زیبا و احاطه شده توسط خطوط سرخ است. ممکن است تا قبل از باز کردن در لپ‌تاپ تغییری مشاهده نکنید اما به محض باز کردن آن با صفحه کلید انقلابی روبرو می شوید که ساعت ها تحقیق و توسعه صرف آن شده تا بتوان آن را در لپ‌تاپی کوچک‌تر ازGT83VR  نیز جای داد. از حیث طراحی با هدف راحتی بیشتر، استراحتگاه دست قدری بزرگ‌تر شده است. کیبرد مکانیکی با نورپردازی RGB مجزا برای هر کلید، دنیای تازه ای بر روی تجربه گیمینگ می‌گشاید.

اما این طراحی منحصر به فرد MSI، تنها بخشی از سیر تکاملی کیبرد لپ‌تاپ‌های سری GTاست! با برخورداری از حس فوق‌العاده لمس کلید‌ها و نورپردازیRGB  تماشایی برای «تک تک کلید‌ها»، گیمرها نه تنها می‌توانند از حس استفاده بهتر لذت ببرند، بلکه می توانند بی‌نهایت جلوه نمایشی نیز داشته باشند.

 افزون بر ظاهر و جلوه‌های ‎‌نمایشی، بازخورد عالی در تایپ‌کردن و فشردن کلیدها، جزو ویژگی‌های بارز کیبردهای مکانیکی است. به همین خاطر MSI در همکاری با SteelSeries طراحی ویژه‌ای را در سوئیچ‌های جدید بسیار سریع خود به کار گرفته که بازخورد فشردن بهتر و دوام بیشتر کلید‌ها را برای این لپ‌تاپ رده‌بالای‌ گیمینگ MSI به ارمغان آورده است.

GT75VR Titan  در سه گزینه؛ مجهز به هریک از پردازنده‌های گرافیکیGTX 1080،GTX 1070     SLI و GTX 1070 در کنار پردازنده قدرتمند Intel Core i7 7820HK با توانایی اورکلاک سریع به بیش از ۴ گیگاهرتز قابل انتخاب است.
از حیث خنک‌کنندگی نیز ماژول خنک‌سازی به کار رفته در سیستمCooler Boost Titan  این لپ‌تاپ هنوز هم به عنوان بهترین و بزرگ‌ترین ماژول خنک‌سازی در دنیای لپ‌تاپ ها شناخته می‌شود.
همچنین قابلیت‌های شگفت‌انگیز دیگری چون فناوری کالیبره دقت رنگ موسوم به MSI True Color Technology 2.0، فناوری Nahimic VR، نمایشگر منحصر به فرد ۱۲۰ هرتزی MSI برای نمایش رنگ‌های HDR به گیمرها و امکان تجربه ویرایش ویدئوهای HDR، برنامه Dragon Center و قابلیت‌هایی بیش‌تر از این ها در GT75VR یافت می‌شود.MSI  با این محصول می‌خواهد یکبار دیگر در دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ غوغا بپا کند.

GE63VR/73VR Raider: برترین کیفیت صدا دنیا بر روی لپتاپ های باریک و قدرتمند سری GE 

  سری شناخته شده GE از همان ابتدای معرفی همواره از سوی گیمرهای مشتاق با استقبال مواجه بوده است. اما امسال MSI با معرفی لپ‌تاپ جدید  GE63VR/73VR Raiderکه طراحی آن از ماشین های مسابقه‌ای الهام گرفته شده، هویت و نیرو تازه‌ای به این سری بخشیده و می‌تواند یک برگ برنده جدید در دستان گیمرهای مختلف باشد.

خنک کننده جدید، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با زمان پاسخدهی ۳ میلی ثانیه و بلندگوهای بزرگ؛ جزو تغییرات این مدل ارتقا یافته هستند.

لپ‌تاپ GE63/73 VR Raider در دو اندازه ۱۵ و ۱۷ اینچی با بهره‌گیری ازGeForce GTX 1070  با قابلیت اورکلاک سریع در دسترس است. همچنین به درخواست کاربران ظاهر دستگاه بهبود یافته و با خطوط و خمیدگی‌های برجسته در میانه دستگاه، حالا ظاهر ورزشی‌تری پیدا کرده و با خطوط سرخ کناره‌ها حس هیجان و تازگی را به کاربر القا می‌کند.

 جدیدترین کیبرد مخصوص بازی ساخت شرکتSteelSeries  با برخورداری از نورپردازی RGB در زیر هر کلید، قابلیت تازه‌ای را ارائه کرده که به کاربران امکان شخصی سازی نورپردازی RGB را در هر کلید می‌بخشد. از طرفی Cooler Boost 5 جدیدترین نسل از فناوری خنک‌سازی Cooler Boost است که هم اکنون به عنوان بهترین و پیشرفته‌ترین سیستم خنک‌کننده دنیای لپ‌تاپ ها در این رده شناخته می‌شود. همچنین با هدف ارائه روان‌تر و شفاف‌تر تصاویر HDR، در این لپ‌تاپ پنل سریع ۱۲۰ هرتزی با زمان پاسخدهی ۳ میلی ثانیه با پوشش ۹۴ درصد رنگ‌های طیف NTSC به خدمت گرفته شده تا تجربه بصری تماشایی ارائه کند.

 این سری دارای قابلیت های متعددی چون کیبرد RGB با قابلیت شخصی‌سازی جداگانه نورپردازی تک تک کلیدها، فناوری خنک‌سازی Cooler Boost 5، بلندگوهای بزرگ Dynaudio و صدای با وضوح بالا است.

برای اولین بار MSI جدیدترین بلندگوهای بزرگ Dynaudio را درون یک لپ‌تاپ به کار می برد. یکی از ویژگی های مهم این راهکار بهره‌گیری از محفظه بلندگو با اندازه کوچک نشده است که پنج برابر از هر طراحی رایج دیگری بزرگ‌تر بوده و خود بلندگوها نیز ۲ الی ۳ برابر از بلندگوهای بکار رفته در لپ‌تاپ‌های مشابه بزرگ‌تر هستند. بیش از ۵۰ درصد بهبود کیفیت صدا، جزئیات و بلندی صدا؛ حاصل این تغییر بزرگ هستند که یک اتفاق بزرگ در تاریخ بلندگو لپ‌تاپ‌ها محسوب می‌شود. این راهکار جدید در مقایسه با پلتفرم پیشین مورد استفاده در سری GE، بلندی صدا بیش از ۱۰۵dBA  را در قاب کوچک‌تر و بدنه باریک‌تر تولید می‌کند که صدای بی سابقه‌ای را به سری جدیدGE  بخشیده است.

]عکس شماره [۴

 MSI GE63/73VR Raider با بهره‌گیری از قابلیت‌ها و اجزای جدید متعدد، محدودیت‌ها را جابجا کرده و المان‌های ارتقا‌یافته از بلندگوها گرفته تا سیستم خنک‌سازی، پنل‌ها وکیبردها، همه؛ ظاهر جدیدی به سری کلاسیک GE بخشیده‌اند وحالا می‌توانید هیجان گیمینگ حرفه‌ای را با لپ‌تاپ تمام جدید GE63/73VR Raider  تجربه کنید. لازم به ذکر است که گنجاندن تمامی قابلیت ها و طراحی جدید در اندازه کوچکتر ناممکن به نظر می رسد اما تیم تحقیق و توسعه MSI پروژه ناممکن را به واقعیت تبدیل کرده است.

GS63/73VR، باریک ترین لپتاپ گیمینگ دنیا با گرافیک GTX 1070 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با زمان پاسخدهی ۳ میلی ثانیه

  با وزن تنها ۱٫۹ کیلوگرم، GS63VR سبک‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ با گرافیک GeForce GTX 1070 و بهترین سیستم‌خنک‌کنندگی لپ‌تاپ یعنی Cooler Boost Trinity است. با برخورداری از سریعترین نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با زمان پاسخدهی فوق العاده ۳ میلی‌ثانیه، قدرت پردازشی بسیار بالا و قابلیت‌های گیمینگ متعدد که همگی در یک قاب ۱۷٫۷ میلی‌متری جای داده شده، GS63VR جدید، در حالی از بسیاری اولترابوک‌ها باریک‌تر است که توانایی اجرای مناسب آخرین بازی‌های روز دنیا را به راحتی دارد.

 سیستم خنک‌کنندگی Cooler Boost Trinity  لپ‌تاپ GS63VR، از ۵ لوله ناقل حرارت و فن‌های با تیغه های بهبود یافته گردبادی بهره می‌گیرد تا دفع موثر و بی صدا گرما را ممکن کند. همچنین نرم افزار مکمل کیبرد SteelSeries Engine 3  به گیمرها این امکان را تا دکمه‌های ماکرو را از قبل تنظیم کنند تا بازی‌ها را ساده‌تر ببرند. افزون بر همه آنچه که گفته شد، مبدل دیجیتال به آنالوگ حرفه ای ESS SABRE با پشتیبانی از صدای ۱۹۲ کیلوهرتزی با عمق ۲۴ بیت، تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای را برای گیمرها رقم می‌زند.
قاب برس خورده MSI GS73VR از یک آلیاژ آلومینیوم بسیار محکم ساخته شده که دوام و استحکام را آن تقویت می‌کند. با برخورداری از گرافیک پرقدرت GeForce GTX 1070، نمایشگر HDR  ۱۲۰ هرتزی با زمان پاسخدهی ۳ میلی ثانیه و فناوری خنک سازی Cooler Boost Trinity؛ لپ‌تاپ GS73 با اطمینان کامل در سنگین‌ترین لحظه‌های بازی کارایی خیره‌کننده‌ای ارائه می‌کند. همچنین این لپ‌تاپ پرقدرت به قابلیت های مخصوص گیمینگ چون کیبرد SteelSeries و برنامه مکمل SteelSeries Engine 3، فناوری True Color Technology، صدای ESS SABRE HiFi، فناوری بهبود دهنده صدا Nahimic 2 و بیشتر از این‌ها، همگی در این قاب بسیار باریک مجهز شده است. با برخورداری از ویژگی وزن بسیار کم به رغم قدرت پردازشی بالا، سری ارتقا یافته GS یک انتخاب ایده آل برای اغلب گیمرها است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAWAN

۱۲۰ هرتز HDR و GSYNC. عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....