حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه مهمترین اخبار فناوری ؛ سه شنبه ۱۶ خرداد (اپل غوغا کرد)!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

۱-ایپد های جدید اپل رونمایی شدند

اپل در مراسم WWDC 2017 از ایپد های جدید خود رونمایی کرد. هردوی این ایپد ها از مشخصات یکسانی برخوردارند و فقط اندازه صفحه نمایش انها با یکدیگر متفاوت است که ورژن کوچک تر ۱۰٫۵ اینج و ورژن بزرگ تر ۱۲٫۹ اینچ میباشد از مشخصات فنی این تبلت میتوان به پرازنده قدرتمند  A10X و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و ۷ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد.

۲-سیستم عامل جدید برای Apple watch رونمایی شد

سیستم عامل جدید اپل واپ برای یکپارچه سازی برنامه های ورزشی و بهبود عملکرد دستگاه است از دیگر ویژگی های این سیستم عامل جدید که به تازگی اضافه شده Siri میباشد.

۳- iOS ۱۱ معرفی شد

سیستم عامل جدید IOS 11 برای ایفون ها و ایپد های اپل رونمایی شد این سیستم عامل جدید با تغییرات زنسبت به نسخه فعلی IOS معرفی شد در این سیستم عامل جدید ما شاهد فایل منیجر اپل هستیم که در نسخه های قبلی وجود نداشت البته فایل منیجر فقط برای ایپد های اپل فعلا قابل دسترسی است اما امکان دارد در اینده نیز برای ایفون عرضه شود در IOS 11 ما شاهد انیمیشن های متفاوت و تغییر کامل رابط کاربری هستیم برنامه App stor نیز کاملا تغییر کرده است و سیری نیر مستقل شده و برای تحلیل داده ها دیگر نیاز برای اتصال به اپل نیست و سیری باهوش شه است.

۴-iMac جدید اپل رونمایی شد

Imac و Imac proجدید اپل در WWDC 2017 معرفی شد اپل به این کامپیوتر عنوان سریع ترین کامپیوتر رومیزی حهان را داد.

۵- اپل از homepod رونمایی کرد

اسپیکر هوشمند اپل رونمایی شد این اسپیکر میتواند به وسیله ی بلند گوهایی که دارد صدا را به جهات مورد نظر هدایت کند.

۶-blackberry پچ امنبتی خود را باری دستگاه های اندرویدی خود اغاز کرد

این اپدیت که حدود ۲۰۰ مگابایت بوده حاوی اخرین پکیج امنیتی بوده و تلفت همرا شما را دست اخرین بد افزار ها در امان نگه مبدارد.

۷-surface mobiile شرکت مایکروسافت !

به احتمال زیاد مایکروسافت از surface mobile رونمایی خواهد کرد و همراه موبایل یک عدد قلم و امکان اجرای برنامه های ۳۲ bit نیز را خواهد داشت .

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهدی نورمحمدی