حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین محل کار در ایران کجاست؟

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها

گروه شرکت‌های شاتل برای دومین سال متوالی توانست رتبه اول مسابقه “بهترین محل برای کار”  را به همراه دو سازمان دیگر به دست بیاورد. این مسابقه با نظرسنجی شرایط کار، ارزیابی آنلاین و حضوری کارکنان شرکت‌های حاضر در این رقابت و با همکاری مرکز کلینیک رفتار سازمانی ایران انجام شده است.

براساس اعلام دبیر اجرایی مسابقه بهترین محل برای کار، میانگین امتیاز رضایت از محل کار ۶۳ درصد بوده است که  شاتل توانسته است با کسب امتیاز ۷۶ درصد کارکنان خود و بیشتر از میانگین تعیین شده این رتبه را در دومین مسابقه بهترین محل کار به دست بیاورد. به گفته ایمان آزمون این مسابقه از ۱۴ معیار تشکیل شده که شاتل در مولفه رهبری موثر: راهنمایی، مربیگری و توانمندسازی بیشترین امتیاز را کسب کرده است. همچنین ۲۹ هزار نفراز کارکنان شرکت‌های حاضر در این مسابقه  به صورت آنلاین در نظرسنجی بهترین محل برای کار شرکت کردند.  هدف این مسابقه که نزدیک به  ۱۰۰ شرکت در حوزه‌های مختلف در آن حضور داشتند، افزایش آگاهی بین مدیران بخش سرمایه‌های انسانی هر سازمان برای اندازه‌گیری، بهبود رضایت و تعهد به سرمایه‌های سازمانی خود اعلام شده است.

مسابقه  انتخاب بهترین محل برای کار از  زیر مجموعه‌های جشنواره ملی بهره‌وری است که از سال ١٣٨٨ با حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، باهدف اشاعه فرهنگ مدیریت بهره‌وری و قدردانی از بهره‌ورترین مدیران ارشد شرکت‌های ایرانی برگزار می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

شاتل جدا از پشتیبانیه خوبش(ک بهترینه ) . هیچ خاصیتی نداره. ۶ماه اونجا کار کردم. پدرمونو دراوردن. اینم ک نظر سنجی شده فک نکنید. همچین همه راضین از کارشون. نه بعضی از نمایندگی ها باید خوب رای بدن. بعضی ها پاداش داره(مثه نمایندگیی کار میکردم. ). چندرغاز حقوق میدن. کار حضرت موسی رو میخوان ازت . خو ۶۰۰تومنم شد حقوق. این ک فقط پول اجاره خونه میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....