حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین دوگانه وان پلاس ۵ (OnePlus 5) وسط قاب پشتی قرار ندارد؛ همراه با مشخصات بنچمارک گوشی

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، وان‌پلاس

امروز، رندر جدیدی از وان پلاس ۵ منتشر شد. تصویری جدید از گوشی که مشتاقانه منتظر معرفی آن هستیم، منتشر شده که نشان می دهد دوربین دوگانه پشت دستگاه، در مرکز و به صورت عمودی قرار ندارد. رندر های جدید نشان می دهند که دوربین دوگانه پشت گوشی در گوشه بالایی و سمت چپ قرار دارد. تصویر جدید به ما این را هم نشان می دهد که باید منتظر حسگر اثرانگشت در جلو و در کلید هوم باشیم. با ترنجی همراه باشید…

در اخبار دیگر مربوط به وان پلاس ۵، می توان گفت که مشخصات دستگاه در آنتوتو بنچمارک مشاهده شده که مانند همان هایی است که قبلا رد و بدل شده است. گوشی شامل یک صفحه نمایش  ۱۰۸۰x1920 فول اچ دی است. پردازنده گوشی اسنپدراگون ۸۳۵ و هشت هسته ای است و پردازنده گرافیکی دستگاه Adreno 540 می باشد. در وان پلاس ۵، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی موجود است. البته این احتمال وجود دارد که نسخه ای با حافظه داخلی بیشتر و رم ۸ گیگابایتی منتشر شود.

هر دو دوربین جلو و عقب، ۱۶ مگاپیکسلی هستند. هیچ کلمه ای در وصف وضع دوربین دوگانه وجود ندارد؛ ولی این مانع نمی شود که در گوشی وجود نداشته باشد. بنچمارک می گوید که گوشی با اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ عرضه می شود. نمره آنتوتو بنچمارک گوشی عدد ۱۷۶۰۰۰ را به جا گذاشته است که نمره بالایی نسبت به پرچمداران کوپرتینو، یعنی اپل آیفون ۷ و ۷ پلاس است.

نظر شما در مورد وان پلاس ۵ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...