حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا صفحه نمایش گلکسی نوت ۸، ۶٫۳ اینچ خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنجی، سامسونگ

حتما درجریان لو رفتن ویژگی ها و عکس های سامسونگ گلکسی اس ۸ بوده اید! سامسونگ گلکسی اس  ۸  تا به حال لو رفته ترین گوشی در میان سایرین بوده است! خب، به نظر می‌رسد که این روند برای گلکسی نوت ۸ نیز در حال تکرار شدن است! طبق آخرین اطلاعاتی که داریم، آخرین نوت طبق سنت دیرینه سامسونگ پیش خواهد رفت که هر پرچم دار از پرچم دار قبلی بزرگتر باشد، این بار کره ای ها صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی برای پرچم دار بعدی در نظر گرفته اند!

 

چند نکته: با تشکر از ترند جدید که سازندگان اسمارتفون ها صفحه نمایش هایی بلند می‌سازند، ابعاد ۶٫۳ اینچی برای اسمارتفون ها دیگر زشت نیست : نسبت ابعدای ۱۸٫۵ به ۹ یعنی صفحه نمایش مقداری کوچکتر از صفحه نمایش معمولی با نسبت ابعادی ۱۶ به ۹ به نظر می‌رسد. از طرفی، همچنین صفحه نمایش به صورت قابل توجهی بلند تر به نظر می‌رسد، که بسیاری از افرادی که دست های کوچک تری دارند و یا افرادی که می‌خواهند با یک دست از آن استفاده کنند، با مشکل مواجه خواهند شد! برای اینکه تصورش راحت تر شود، بدانید که ابعاد صفحه نمایش بزرگترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ پلاس، فقط ۶٫۲ اینچ است!

 

به غیر از این اطلاعات، ما همچنین مطمئنیم که نوت ۸ دوربین دوگانه دارد! در حقیقت، طبق اطلاعاتی که داریم، تنها تفاوت اس ۸ و نوت ۸ اندازه صفحه نمایش، دوربین و وجود استایلوس می باشد. این اطلاعات از طرف کاربری در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که سابقه خوبی در افشای برنامه های سامسونگ دارد، اما با توجه به اینکه این اطلاعات فقط در حد یک پست متنی بوده، می‌توان آن را تا زمان آمدن اطلاعات بیشتر جدی نگرفت.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی