حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت آیفون بعدی ۱۰۰۰ دلار خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

انتظار می‌رود امسال اپل ۳ مدل آیفون جدید رو نمایی کند، یکی از آنها احتمالا صفحه نمایش اولد و طراحی جدیدی دارد. Goldman Sachs پیش بینی کرده است که قیمت آیفون بعدی چند دلار است!  

از این روطبق آنالیز Goldman Sachs،قیمت  آیفون بعدی  ۱۰۰۰ دلار خواهد بود و اپل احتمالا دو مدل با حافظه اصلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی را معرفی خواهد کرد. قیمت این دو مدل متفاوت خواهد بود، قیمت مدلی که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد ۹۹۹دلار، و مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۱۰۹۹ دلار خواهد بود.

قیمت آیفون ۸، ۱۳۰ دلار گران تر از گران ترین اسمارتفون موجود این کمپانی است، که ممکن است مصرف کنندگان را بخاطر قیمت بالای آن نسبت به خرید بی میل کند!

شارژ وایرلس و صفحه نمایش OLED باعث افزایش قیمت آن شده است. این گزارش همچنین قیمت تخمین زده شده برای ۲ اسمارتفون دیگر اپل را که امسال معرفی خواهد شد را فاش کرد. قیمت آیفون ۷اس پلاس احتمالا ۷۶۹ دلار خواهد بود، در حالی که قیمت آیفون ۷ اس تقریبا ۶۴۹ دلار تخمین زده شده است!

این افزایش قیمت طبق روندی که اپل سال هاست آن را انجام می دهد صورت می گیرد.

دلیل اینکه اپل آیفون ۸ انقدر گران است را میتوان مرتبط با افزایش قیمت ساخت آن دانست، اپل تکنولوژی OLED را در آیفون ۸ پیاده می کند که همین تنها ۳۵ دلار به قیمت متریال های مورد نیاز برای ساخت این گوشی می افزاید، همچنین ۲۰ دلار نیز برای دوربین ۳D Sensing باید کنارئ گذاشت، حافظه های سریعتر NAND/DRAM نیز چیزی حدود ۱۶ تا ۲۹ دلار تمام میشوند. تکنولوژی بیومتریک، پردازشگر A11 و باقی ویژگی ها قیمت این دستگاه را تا ۱۰۰۰ دلار می برند!

Goldman Sachs همچنین افزود که مصرف کنندگان مدل های بزرگتر آیفون را به مدل های کوچک تر ترجیح می دهند و در نتیجه، آیفون ۷ پلاس رکورد بیش ترین فروش اپل آیفون ها را در یک چهارم قبلی سال زد. با توجه به اینکه در گزارشات اشاره شده که تولید قطعات برای این گوشی برنامه ریزی شده، انتظار میرود آیفون ۸ این پاییز معرفی شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی