حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا سامسونگ گلکسی سی ۱۰ (Samsung Galaxy C10) اولین گوشی این برند با دوربین دوگانه است؟

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

در ماه جاری، حدس و گمان هایی زده شد که سامسونگ گلکسی نوت ۸ اولین گوشی هوشمند این برند با دوربین دوگانه نخواهد بود. اما بجای آن زمزمه هایی شنیده شد که گوشی جدید سری سی، نخستین گوشی از سامسونگ خواهد بود که که با دوربین دوگانه از خط تولید خارج می شود. بر اساس برخی طرح ها این دو دوربین به صورت عمودی در پشت گوشی قرار می گیرند. امروز صبح با توجه به توییت های منتشر شده نام این گوشی مشخص شده است. با ترنجی در ادامه همراه باشید.

با توجه به خبر یک منبع در خارج از چین، اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه گلکسی سی ۱۰ خواهد بود. شماره مدل این دستگاه SM-C9150 خواهد بود. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۶۶۰ خواهد بود که انتظار می رود در تاریخ ۹ مه یا ۱۹ اردیبهشت پرده برداری شود. گلکسی سی ۱۰ به احتمال زیاد دارای دکمه اختصاصی بیکسبی خواهد بود، درست مانند همان چیزی که در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس شاهد بودیم.

همان منبع چندین روز قبل طرحی از پشت گوشی منتشر کرده بود. در این طرح سنسور اثر انگشت در پشت گوشی وجود ندارد که بدین معناست ما شاهد دکمه خانه مانند تمام مدل های قبلی سامسونگ و یا سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش خواهیم بود. به نظر می رسد که دکمه خانه بهترین جا برای سنسور اثر انگشت می باشد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...