حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از Galaxy C10 به بیرون درز کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ، موبایل

به نظر می‌رسد Galaxy C10 یکی از چهار گوشی هوشمند سامسونگ است که امسال به دوربین دوگانه مجهز می‌شود. احتمال می‌رود سه گوشی هوشمند گلکسی Note 8، گلکسی C7 2017 و گلکسیJ7 2017 نیز از دوربین دوگانه بهره‌مند شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در تصویر درز کرده از گلکسی C10 در کنار خطوط آنتن در پنل پشتی شاهد قرارگیری دوربین دوگانه هستیم. احتمالا این دستگاه به صفحه‌نمایشی ۶ اینچی با وضوح ۱۹۲۰x1080 مجهز شود. طبق شایعات منتشر شده، این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ و پردازنده گرافیکی ادرنو ۵۱۲ یا پردازنده Exynos 7872 ساخت خود این شرکت بهره خواهد برد. همچنین، احتمالا این دستگاه با ۶ گیگابایت رم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و نیروی مورد نیاز C10  نیز از طریق یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر تامین شود.

در نهایت انتظار می‌رود، نسخه ۶۴ گیگابایتی این دستگاه با قیمت ۵۱۵ دلار عرضه شود. هنوز مشخص نیست اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه چه زمانی توسط سامسونگ معرفی می‌شود ولی مطمئن هستیم سامسونگ با استفاده از دوربین دوگانه در پرچمداران، میان‌رده‌ها و پایین رده‌ها فروش خوبی را تجربه خواهد کرد.

نظر شما درمورد استفاده‌ی سامسونگ از دوربین دوگانه در میان‌رده‌ها چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور