حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در دست های مشتری خانه کنید؛ چرا اپلیکیشن ساز اپچار؟

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

واقعیت این است که امروزه استفاده از گوشی همراه یک ضرورت نیست و به یک نوع سبک زندگی تبدیل شده است. میزان استفاده به قدری شده است که بسیار دیده شده که افراد با یک دست غذا می خورند و با دست دیگر گوشی همراه خود را حمل می کنند. با توجه به اهمیت وجود موبایل یا همان گوشی های همراه در دست افراد پس برای کسب و کار ها یک اشتباه استراتژیک هست که فروش را از طریق گوشی های همراه پی نگیرند.

اشتباه  استراتژیک یا خودکشی اقتصادی!

اینکه در دستان مشتری حضور نداشته باشید می تواند بیشتر به یک خودکشی اقتصادی شبیه باشد تا یک اشتباه استراتژیک! در هر صورت عدم فعالیت اقتصادی و عدم گره زدن فرایند  فروش و راه فروش موبایلی با توجه به رشد و ضریب نفوذ استفاده افراد از گوشی های همراه واقعا رفتاری دور از خرد هست. خب اگر متوجه اهمیت ایجاد فروش از طریق موبایل شدید و یا  بودید خواندن ادامه مطلب توصیه ما به شماست در غیر اینصورت وقت خود را تلف نکنید.

راه فروش از دستهای مشتری می گذرد!

تنها راه فروش پایدار از طریق موبایل، اپلیکیشن فروشگاهی است، شبکه های اجتماعی فقط در حکم بازاریاب هستند و هیچ وقت نمی توانند برای شما درگاه فروش پایداری به حساب بیایند. برای داشتن اپلیکیشن فروشگاهی دو راه وجود دارد، یا با هزینه فراوان به سراغ یک فرد یا مجموعه بروید و جنگ اعصاب برای خود ایجاد کنید تا اپلیکیشن میلیونی در آخر دریافت کنید، یا اینکه از اپلیکیشن ساز اپچار برای طراحی اپلیکیشن خود استفاده کنید.

چرا اپلیکیشن ساز اپچار؟

بسیاری از شما با فرایند فروش استاندارد  از طریق اپلیکیشن آشنا نیستید اپچار به مدد تجربه و تخصص نیروی های خود پروسه فروش از طریق اپلیکیشن را بهینه کرده و همه موارد را در اپلیکیش اش لحاظ کرده است. پس اپلیکیشن ساز اپچار،  اپلیکیشن بدون نقص و استانداری را در اختیارتان می گذارد که پروسه فروش در آن حرفه ای و بهینه است.

قابلیت های اپلیکیشن ساز اپچار

وجود قابلیت خرید درون اپلیکیشن، بنر چرخان در صفحه اول، دست بندی های مختلف محصولات، نمایش دسته لیستی، یک منوی کامل فروشگاهی (تاریخچه سفارشات، جستجو در محصولات، مدیریت پروفایل کاربری و … ) و امکان ایجاد دسته پرفروش ترین ها، امکان نمایش محصولات منتخب و … ار اپلیکیشن فروشگاهی اپچار محصول بی نظری ساخته است، کارایی این اپلیکیشن را می توانید در اپ  فروشگاه  نورنگار ( فروشگاه اینترنتی تجهیزات عکاسی) اپ شهر ( اپلیکیشن فروشگاهی “شهر” واقع در شرق تهران ) و یا اپلیکیشن های اطلاع رسانی از جمله اپ دانشگاه امام صادق علیه السلام  و  چندین جای دیگر می توانید ببییند.

چرا ساختن اپ در اپچار ارزان و آسان است!؟

بسیاری فکر می کنند برای ساختن یک اپ فروشگاهی باید میلیونی هزینه کرد و برای همین سراغ دردسر های آن نمی روند. این تصور را برنامه نویسان به وجود آورده اند. آنها یک اپ با یک ساختار ثابت را در اشکال مختلف می فروشند. دلیل آنها هر چقدر موجه باشد اپچار روش دیگری را انتخاب کرده است. در اپچار  به واسطه تعداد مشتری های بالا ساختار طراحی اپلیکیشن را  به آسانی و در قیمت پایین در اختیار مشتری قرار می گیرد  تا وی به ساده ترین حالت ممکن، اپ خود را در دو زبان برنامه نویسی اندروید و ios  در یافت کند.

در اپلیکیشن ساز اپچار توسط تیم فنی متخصص آن ، حتی اپلیکیشن های متفاوت و متعدد به سفارش مشتریان پیاده سازی و اجرا شده است .

سخن آخر

زمانی رسیدن به مشتری سخت بود ولی اکنون می توانید به سادگی دست های مشتری را بگیرید و در دست های او خانه ای برای خود دست و پا کنید قیمت این خانه یا همان اپلیکیشن شما روز به روز بیشتر می شود چرا که هر روز مشتری ها پول به آن واریز می کنند.

به اپچار از طریق آدرس appchar.com به راحتی می توانید دسترسی داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

خیلی کارو راحت کردن. ولی بازم اونقدام که بخوای نمیشه چیزایی ک میخوای پیاده کنی . ولی در کل خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....