حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عضوی جدید برای سری ۲۰۱۷ مدل های J سامسونگ در راه است!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ در حال توسعه سری  J 2017 خود می‌باشد؛ مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی J7 در حال حاضر برای فروش عرضه شده و برادر کوچکش J5 هم به تازگی گواهی FCC را گرفته، اما خبری از وجود مدل جدیدی از J2 و J1 نیست، و مدل ۲۰۱۷ J3 در آینده  به خانواده بزرگ سامسونگ اضافه خواهد شد.

 

اخباری در رابطه با اخذ گواهی برای این اسمارتفون ۵ اینچی با کیفیت صفحه نمایش اچ دی  (همانطور که قبلا فاش شده بود) در می ۲۰۱۶ شنیده می‌شد. البته از زمانی که آن اخبار پخش شد تا به الان احتمالا  درون این گوشی تغییراتی رخ داده باشد. چون امروز در GeekBench یک گوشی با اسم SM-J330 دیده شد که با پردازنده ی Exynos 7570 خود نمایی  می‌کرد، اخبار قبلی  وجود یک چیپ ست اسنپ دراگون ۴۳۰ به عنوان قلب تپنده ی این اسمارتفون را تایید کرده بود؛ البته ممکن است هر دو چیپ ست وجود داشته باشند؛ چون قبلا از مدلی به اسم SM-J327 نام برده شده بود.

 

به هر حال ما چیپ ست چهار هسته ای سامسونگ را ترجیح می‌دهیم چون از تکنولوژی FinFET پشتیبانی می‌کند. اگر این پردازنده بخواهد مانند برادر بزرگش عمل کند (چیزی که در J7 2016 مشاهده کردیم)، گلکسی J3 میتواند یک گوشی انقلابی در میزان نگهداری شارژ باتری باشد!

در سایت GeekBench اطلاعات دیگری مانند وجود دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه نیز ذکر شده و همچنین این اسمارتفون از هفتمین نسخه اندروید استفاده می‌کند.

متاسفانه سایت GeekBench به باتری و دوربین اهمیتی نمی‌دهد؛ اما از گذشته می‌دانیم؛ که این اسمارتفون دارای دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی است. البته ممکن است مدل های مختلف این گوشی با دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و ۵ مگا پیکسلی در جلو نیز به بازار عرضه شوند. و در آخر احتمالا انرژی این گوشی را باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری تامین خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samuel_09339434229

درود ،خیلی هم عالی خواهد بود
??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی