حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ۶، با ۶ گیگ رم در تست بنچ‌مارک بالاتر از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس قرار گرفت!

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

تست‌های بنچ‌مارک یک راه خوب برای کاربران است تا رتبه گوشی‌های مختلف را نسبت به یکدیگر (بدون هیچ نوع طرفداری از یک برند خاص) ببینند. و از آنجا که اعداد و ارقام دروغ نمی‌گویند، این باید یک راه علمی باشد که شما مطمئن شوید گوشی‌ای که قرار است پول زیادی برای آن پرداخت کنید همان‌قدر که تعریف‌هایش را شنیده اید قدرتمند باشد، اما مشکل اینجاست که بعضی وقت‌ها این بنچ‌مارک ها ممکن است غلط باشند. بعضی از سازنده‌ها سرعت پردازنده گوشی‌های هوشمند خود را زیاد می‌کنند تا بنچ‌مارک آن نیز بالا برود. با ما همراه باشید…

امشب نتیجه تست بنچ‌مارک (Geekbench) گوشی شیائومی می ۶ منتشر شد. پرچمدار بعدی شرکتی که به نام اپل چین شناخته می‌شود، انتظار می‌رود در ۱۹ آوریل در پکن رونمایی شود. بنا به گفته Geekbench، شیائومی می ۶ که به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵، CPU هشت هسته‌ای (که برای تست در ۱٫۹۰ گیگا هرتز اجرا می‌شد)، Adreno 540 GPU به ۶ گیگ رم و اندروید ۷٫۱٫۱ مجهز است، نمایش را اجرا می‌کند.

در تست تک هسته‌ای Geekbench شیائومی می ۶ امتیاز ۲۰۰۶ را کسب کرد و برای تست چند هسته‌ای امتیاز بسار بالای ۶۴۳۸ را بدست آورد. شیائومی می ۶ در هر دو تست توانست گلکسی اس۸ را که امتیاز ۱۹۱۶ و ۶۰۱۱ را بدست آورده بود، شکست بدهد. این گوشی فوق‌العاده همچنین نسبت به گلکسی اس۸+ که امتیاز ۱۹۲۹ را در تست تک هسته‌ای داشت و امتیاز ۶۰۸۴ را در تست چند هسته‌ای کسب کرد، عملکرد بهتری داشت. البته به این نکته هم باید توجه داشته باشیم که مشخصات گلکسی اس۸+ همان مشخصات گلکسی اس۸ هستند با این تفاوت که اس۸+ دارای صفحه نمایشگر بزرگ‌تر و باتری با ظرفیت بیشتر است.

علاوه بر مشخصات ذکر شده در Geekbench، انتظار می‌رود شیائومی می ۶ دارای نمایشگر ۵٫۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ (FHD)، دوربین پشت ۱۹ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی باشد. همچنین دارای باتری بسیار قوی ۳۲۰۰mAh و اندروید نان بادامی (اندروید ۷) است.

نظر شما در مورد این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
erfan520

شیائومی واقعا عالیه
سخت افزار فوق العاده در کنار قیمت مناسب

Samuel_09339434229

درود ، شیائومی واقعا عالی عمل کرده تا اینجا ، باید در عمل هم عالی باشه ، پردازنده snapdragon 835با RAM6گیگابایت که اگه ۸گیگابایت بود بهتر میشد که عالیه و قابل اتکا اما بقیه موفقیت به میزان هماهنگی نرم افزار و سخت افزارش بستگی داره ، اگه هماهنگی نرم افزار و سخت افزاری نداشته باشه بر طبق یک اصطلاح معروف (تبل تو خالی ) خواهد بود ، البته زیبایی رابط کاربری هم مهمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی