حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی یو (HTC U) لو رفت، پرچمدار اصلی ۲۰۱۷ اچ تی سی موسوم به Ocean؟

اچ تی سی اوشن (HTC Ocean) مدلی است که مدت هاست درباره آن اطراعاتی می شنویم. عموما انتظار داریم جایی حوالی نمایشگاه MWC هر سال شاهد معرفی پرچمدار اچ تی سی نیز باشیم، حداقل چند سال اخیر این انتظار را در ما به وجود آورده است. همچنین نمایشگاه CES امسال نیز معرفی اچ تی سی را در خود نداشت. امسال شاهد معرفی دو دستگاه اچ تی سی یو آلترا (HTC U Ultra) و اچ تی سی یو پلی (HTC U Play) بودیم که دو دستگاه در رده میانه و بالا رده (نه پرچمدار) هستند. اچ تی سی تا کنون در خانواده U دستگاهی معرفی نکرده بود و می توان آن را یک خانواده نو پا دانست. ارایه دو دستگاه میان رده و بالارده انتظار ما را برای حضور یک پرچمدار در این خانواده جدید با زبان طراحی جدید بیشتر می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آخرین شایعات پیرامون اچ تی سی یو (HTC U) را بررسی کنیم.

اچ تی سی یو

در تصاویر جدید لو رفته که ادعا می شود متعلق به HTC U است می توان یک طراحی آشنا از سری U این شرکت را دید. طراحی براق که احتمالا شیشه گوریلا گلس باشد به همراه یک دوربین و فلاش که در قابی بسیار ساده قرار گرفته اند. حقیقتا نمی توان انتظار داشت که این طراحی یک پرچمدار باشد اما ساده بودن آن باز خود زیبایی ویژه ای خواهد داشت.

اچ تی سی یو

نمای جلویی دستگاه نیز ظاهری آشنا برای دستگاه های این شرکت تایوانی است. یک حسگر اثرانگشت نسبتا باریک زیر نمایشگر که فاصله قابل توجهی تا لبه پایینی نمایشگر دارد. آنطور که به نظر می رسد اچ تی سی برای پرچمدار ۲۰۱۷ خود به سمت آن چیزهایی که از یک پرچمدار سال ۲۰۱۷ انتظار می رود، نرفته است. این شرکت گویا نه علاقه ای به دوربین دوتایی دارد و نه به نمایشگر بسیار کم حاشیه! این دستگاه از نظر ظاهری حداقل همان اچ تی سی ۱۰ است که پشت آن شیشه ای شده و حتی فوکوس لیزری نیز دیگر در پشت آن به چشم نمی خورد. تنها پیشرفت قابل توجه را می توان به فریم دور دستگاه که احتمالا حساس به فشار است، نسبت داد.

نمایشگر این دستگاه ۵.۵ اینچ در نظر گرفته شده است. با توجه به حاشیه دستگاه نمی توان انتظار دستگاهی خوشدست در رده عموم کاربران را داشت. رزلوشن این نمایشگر همانند اچ تی سی ۱۰ برابر QHD خواهد بود. چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه ۴/۶۴ حافظه داخلی و حافظه رم از مشخصات سخت افزاری این دستگاه خواهند بود. دوربین اصلی ۱۲ و دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. رابط کاربری سنس ۹ نیز برای اچ تی سی U آماده خواهد شد.

نظر شما درباره اچ تی سی یو با این طراحی و این مشخصات احتمالی چیست؟ آیا این دستگاه را می توان جایگزین مناسبی برای اچ تی سی ۱۰ دانست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

واقعا این پرچمدارشه؟؟!!

مگه قرار نبود دکمه کم و زیاد صداش لمسی باشه؟
اچ تی سی به پرچمدار فلزی معروف بود،خدایی اگه این باشه اصلا بنظرم قشنگ نیست.

MOAZEZ

Htcرو دوست داشتم ولی حالا دیگه دوستش ندارم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)