حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از اچ‌تی‌سی یو (HTC U) منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار

قبل از این که بخواهیم این مطلب را شروع کنیم، پیشنهاد می‌شود به سراغ مطلب ” اچ تی سی کجایی؟ دقیقا کجایی؟! HTC U Ultra و نگاه سینا ” بروید و سپس به این مطلب بیاید. همانطوری که متوجه شده‌اید شرکت تایوانی اچ تی سی روز های پر فراز و نشیبی را ندارد اما همگی منتظر هستیم تا دستگاه اصلی این شرکت به عنوان پرچمدار سال ۲۰۱۷ رونمایی شود. در ادامه همراه باشید.

انتظار  داریم اچ تی سی یو  (HTC U) پرچمدار اصلی این شرکت باشد. بر اساس صحبت‌ها و مشخصات منتشر شده در روز های پیش این اسمارت‌فون دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. چیپست Snapdragon 835 که دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای همراه با Adreno 540 است، قدرت اصلی دستگاه را تامین خواهد کرد. دوربین اصلی دستگاه گویا ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود اما دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

تصویر زیر به تازگی منتشر شده است:

بیایید به زبان خودمان تصویر فوق را تفسیر کنیم. یک اسمارت فون با بدنه شیشه‌ای، استفاده از یو اس بی تایپ سی، پنل جلوی مشکی با درج لوگو htc در پایین آن، اطراف بدنه انحنای جالبی دارد و دوربین دستگاه بیرون زده نیست! آیا این دستگاه می‌تواند پرچمدار شرکت باشد؟ شما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

خدا کنه این پرچمدر نباشه.فلزی خوبه این چیه؟

FaRaZ SONY

یعنی به سنسور اثرانگشت التراسونیک مجهز شده؟!
چون اثر فیزیکی از سنسور تو این عکس ها نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....