حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بالاخره اسپاتیفای به عنوان یک نرم‌افزار جانبی و با نام snowy به ساعت‌های اپل اضافه خواهد شد!

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

بالاخره Spotify در حال باز کردن راه خود به سوی ساعت‌های هوشمند اپل است. این کار با کمک و همکاری یک شرکت مستقل دیگر انجام خواهد گرفت. Snowy که قبلا با نام اسپاتیفای شناخته می‌شد در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد اما یک نرم‌افزار رسمی نخواهد بود و به کاربران اپل اجازه استفاده از امکانات اسپاتیفای را در ساعت‌های هوشمند اپل می‌دهد. با ما همراه باشید.

Snowy در ابتدا از یک پروژه، به دست یک توسعه دهنده که از اینکه اسپاتیفای برای ساعت‌های اپل عرضه نشده بود نا‌امید بود، آغاز شد. و وقتی کمی از سوی شرکت‌های قانونی حمایت شد، پایان خوشی برای آن رقم خورد که نتیجه آن به یک اپ بود که از spotty به Snowy تغییر نام پیدا کرد؛ غول استریم موزیک سوئدی تصمیم به همکاری با این توسعه دهنده اپل کرد تا این سرویس را به ساعت‌های هوشمند اپل بیاورد. هنوز همه جزییات در مورد عملکرد Snowy منتشر نشده اما چیزی که همه ما میدانیم این است که این یک اتفاق شیرین خواهد بود. این نرم‌افزار از حالت آفلاین پشتیبانی می‌کند که پلی لیست آیفون شما را با ساعت اپل همگام می‌کند؛ پس شما میتوانید آیفون خود را در خانه گذاشته و برای ورزش خود به بیرون بروید. همچنین شما یک صفحه مخصوص این برنامه را روی ساعت خود خواهید داشت که به شما اجازه استفاده از دکمه‌های کنترل و پخش آهنگ را می‌دهد اما شما می‌تو‌انید بودن استفاده از دست دیگر خود و با تکان دادن مچ دست خود آهنگ را رد و یا متوقف کنید. متاسفانه فعلا خبری از تاریخ عرضه Snowy نیست.

توسعه دهنده Snowy با توجه به همکاری رسمی خود با Spotify اینطور می‌گوید:

سلام به همگی، از صبر و فهم شما متشکرم. من بسیار هیجان‌زده‌ام که اعلام کنم من به صورت خیلی نزدیک با اسپاتیفای کار میکنم و در حال آوردن Snowy  به ساعت‌های هوشمند اپل هستم. با اینکه نمی‌توابم زمان دقیقی از عرضه این اپ به شما بگویم اما میتوانم به شما اطمینان بدهم که این برنامه در حال ساخته شدن است.

نظر شما در مورد این نرم‌افزار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی