حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بار دیگر سامسونگ توانست از نظر فروش رتبه اول را در بین سازندگان اسمارت‌فون کسب کند؛ کاهش ۴۰ درصدی الجی

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، ال‌جی، هواوی

بازار بسیار جالبی داریم. رقابت اصلی میان اپل است و سامسونگ اما دیگر رقبا هم تلاش زیادی می‌کنند که از سهم این دو کم کنند اما این را در نظر داشته باشید که بخش عمده‌ای از سهام اپل به دلیل استفاده از سیستم‌عامل اختصاصی، مختص خودش خواهد بود پس اینجاست که سهم تولید کنندگان اندرویدی بسیار معامله می‌شود. در هر صورت سامسونگ در سه ماهه چهارم سال گذشته به دلیل شکست نوت ۷ و اپل به دلیل موفقیت آیفون ۷ رتبه‌های خودشان را جا به جا کردند اما این مقام اولی توسط اپل زیاد دوام نداشت و اکنون سامسونگ بار دیگر به رتبه اول رسیده است.

هنوز گلکسی اس ۸ وارد بازار نشده است و آمار فروش این دستگاه حساب نشده است اما سامسونگ سری جدید A خود را عرضه کرد و این سری به خوبی توانست نقش خود را ایفا کند. درست است که اپل تنها با یک آیفون در میدان حضور دارند و سامسونگ با ده ها و یا شاید صد ها مدل اما در هر صورت دنیای اندروید برای جذب بازار بسیار سخت‌تر از دنیای اپل است. اپل برای بازار خودش رقیبی ندارد ولی اندروید رقبای بسیار زیادی دارد مخصوصا با حضور برند‌های چینی که دستگاه‌های ارزان قیمت را وارد بازار کرده است.

در گزارشی که منتشر شده است، سری گلکسی J هم نقش پر رنگی در رسیدن به رتبه اول برای سامسونگ داشته است. در این گزارش صحبت‌ از الجی و هوآوی هم امده است. آمار الجی به نسبت سال گذشته در همین بازه حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است و به نظر می‌رسد وی ۲۰ نتوانست عدد خوبی را برای این شرکت جذب کند اما منتظر هستیم ببینیم در سه ماهه بعدی آیا جی ۶ می‌تواند نجات دهنده باشد یا خیر. هوآوی هم به همین صورت؛ منتظر ورود کامل پی ۱۰ به بازار هستیم و مسلما این شرکت هم به دلیل طراحی خاص و ویژگی‌های منحصر به فرد در عین حال قیمت کاملا رقابتی می‌تواند آمار خوبی داشته باشد.

 

نظر شما چیست؟ در سه ماهه دوم چه اتفاقی خواهد افتاد؟
اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

سامسونگ غول دنیای گوشی ها هست،الته برتی سونی و الجی و اچ تی سی هم ناراحت هستم، یه جورایی باعث ورشکستگی این برندها سامسونگ شده است، ولی دنیای تکنولوژی بهترین رو انتخاب میکنه و این از گوشی های سامسونگ کاملا مشخص هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....