حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال دارد سامسونگ نسخه‌ای از گلکسی اس ۸ با رم ۶ گیگابایت را در بازار‌های بیشتری عرضه کند

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

به یاد دارم در سال‌های گذشته سامسونگ علاقه خاصی به رونمایی از دستگاه اصلی در چند مدل داشت اما رفته رفته این عادت درست شد و شاهد بودیم سامسونگ به قول معروف تک‌پر شد. در روز‌های گذشته برای شما نوشتیم که به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد مدلی را با ۶ گیگابایت رم عرضه کند. در ادامه همراه باشید تا جزیات دقیق‌تری را مرور کنیم.

در رسانه‌های کره‌ای گفته شده است که گلکسی اس ۸ پلاس در نسخه ۱۲۸ با ۶ گیگابایت رم قرار است عرضه شود اما در ابتدا گفته شد شاید مربوط به بازار چین یا همان کره باشد ولی به نظر می‌رسد این نسخه عرضه گسترده‌تری داشته باشد.

این نسخه از گلکسی اس ۸ پلاس در حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. یعنی از نسخه ۶۴ گیگابایتی آن با ۴ گیگابایت رم، تنها ۱۵۰ دلار بیشتر است پس قیمت آن خیلی هم تعجب برانگیز نیست و اتفاقا به نظر من بسیار به صرفه‌تر خواهد بود که با ۱۵۰ دلار یک حافظه دو برابری داشته باشید با مقدار رم به مراتب بالاتر! معلوم نیست شاید این نسخه بتواند عرضه جهانی شود و گلکسی اس ۸ پلاس را با ۱۲۸ و ۶ گیگ رم خریداری کنیم.

در نهایت به این اشاره کنیم که این پلن ویژه تنها برای گلکسی اس ۸ پلاس خواهد بود در صورتی که گلکسی اس ۸ تنها با مدل ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

بنظر من اصلا نیازى ب این رم ها نیست
حداقل دوسال مونده تا ب راحتى از رم ۴بگذریم و رم۶ رو انتخاب کنیم
اختلاف کارایى و قیمت تقریبا یکسانه??
بارم۶ بنظر بیشتر واس فروش بیشتر و یه نوعى تبلیغات هست

ss

رم هرچی بیشتر بهتر تو سرعتو مولتی تسکینگ خودشو نشون میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....